امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17578 تاریخ انتشار: شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر ورزش اعلام کرد؛

مدیرعامل استقلال به علت تحمیل هزینه بسیارزیاد به بیت‌المال عوض شد/ با زد وبندهایی عده‌ای جلوی وزارت ورزش به من ناسزا گفتند/ بازیکن 120 میلیونی را 900 میلیون تومان خریدند/ آدم‌های آویزان۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند

خبرایران: محمود گودرزی وزیر ورزش گفت: آدم‌های آویزانی هستند که ۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتندوهمان آدمها به دنبال بی‌ثبات کردن محیط و فضای دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند.
مدیرعامل استقلال به علت تحمیل هزینه بسیارزیاد به بیت‌المال عوض شد/ با زد وبندهایی عده‌ای جلوی وزارت ورزش به من ناسزا گفتند/ بازیکن 120 میلیونی را 900 میلیون تومان خریدند/ آدم‌های آویزان۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند

به گزارش خبرایران، محمود گودرزی وزیر ورزش در خصوص قراردادهای سنگین مالی بازیکنان استقلال و تغییراتی که پیرو علنی شدن این موضوع در مدیریت باشگاه رخ داد، گفت:آقای افشارزاده به علت اینکه هزینه بسیار زیادی را به بیت‌المال تحمیل کردند، من از ایشان رضایت نداشتم و تصمیم بر این شد که از افراد دیگری در راس مدیریت باشگاه سود برده شود.

وی افزود: ایشان طبق صورتی که خودشان داده‌اند با ۲۸ میلیارد تومان تیم را بسته‌ و هزینه کرده‌اند. آقای طاهری در پرسپولیس، ۱۵ میلیارد هزینه کرده‌اند پس اقای افشارزاده به چه حقی این کار را کرده‌اند؟! البته ۲۲ میلیارد گفته‌اند و ۶ میلیارد بابت چیز دیگری بوده، اما همین ۲۲ میلیارد هم رقم کمی نیست. اگر با ۱۵ میلیارد پرسپولیس مقایسه کنیم  اختلاف زیادی دارد  تازه آن ۱۵ میلیارد هم شاید عدد بزرگی باشد. گران‌ترین بازیکنان و مربیان را در تیم استقلال جمع کرده بودند!.

وزیر ورزش با تایید این که مخالفتش با این قراردادها صحت داشت تصریح کرد: بله، من مخالفت کردم و بلافاصله زد و بندهایی شد و عده‌ای را فرستادند تا در جلوی وزارت ورزش به من ناسزا بگویند که چرا من جلوی هدر رفتن بیت‌المال را می‌گیرم! من این کار را کردم که این دو تیم، زیان ‌روی دست مردم نگذارند، چون بیت‌المال سهم مردم و دولت  نماینده مردم است. نفس این آقایان از جای گرم درمی آمد که این پولها را خرج می‌کردند؟.

گودرزی با بیان این که هیات مدیره در جریان رقم قراردادها نبود همه گناه ها را متوجه افشارزاده دانست و افزود: نه، اصلا هیئت مدیره در جریان نبود و مصوبه‌ای در این خصوص نداشت. من از طریق قانونی پیگیری می‌کنم. باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد که بازیکن ۱۲۰ میلیون تومانی را، ۹۰۰ میلیون تومان می‌خرند! حتما اتفاقاتی در این بین افتاد که دارم پیگیری می‌کنم. اتفاقا عمده تهاجماتی که به من شده ناشی از همین مساله است. کسانی در این وسط از این ارقام نجومی سود می‌برند و آنها برنمی‌تابند که من ورود کنم. آنها شروع به ترور شخصیت و ناسزاگویی می‌کنند تا مانع از ورود من به این موضوع شوند، ولی بنده در این رابطه، مشکلی ندارم. اعداد و ارقام، خیلی بزرگ و کلان است و بدون اطلاع هیئت مدیره این اتفاق رخ داده است .هیئت مدیره هیچ مصوبه‌ای در خصوص این پرداختهای کلان ندارد و همه دستورات را مدیرعامل صادر کرده است.

گودرزی گفت: حالا اگر شما باشید، اجازه می‌دهید که یک مدیر با این روحیه و این ویژگی که هیچ‌گونه محدودیتی برای خودش در هزینه کردن و پول دادن و پردخت کردن قائل نیست، ادامه کار بدهد؟!‌ ولو ۵۰ سال هم سابقه داشته باشد! اگر من هم‌چنین خطایی را کردم، شما چنین برخوردی را با من انجام بدهید، همه جا بنده را هو کنید. کسی حق ندارد این هزینه‌های سنگین را به بیت‌المال تحمیل کند. ضمنا ما کاری کردیم که اعتبارات اینها را به ورزش تحمیل نکنیم. این دو باشگاه آن‌قدر «برند»های قدرتمندی دارند که از طریق اسپانسرهای مختلف می‌تواند هزینه‌های خودشان را تأمین کنند. خوشبختانه پرسپولیس به مدت دو سال است که دارد اعتباراتش را از طریق خودش تأمین می‌کند و یک ریال برای دولت هزینه نداشته است. اگر ما این پولها را به اینها ندهیم، می‌توانیم در استانهای مختلف و در شهرهای کوچک هزینه کنیم.

وزیر ورزش در طعنه ای تند نسبت به برخی افراد که دنبال بازگشت دوباره به این باشگاه هستند و مدام از او و تصمیماتش انتقاد می کنند، افزود: آدم‌های آویزانی هستند که ۷۵ میلیارد تومان بدهی برای استقلال باقی گذاشتند. همان آدمها به دنبال بی‌ثبات کردن محیط و فضای دو باشگاه بزرگ پایتخت هستند. آدم‌هایی که در بیرون نشسته‌اند و یک جا جمع می‌شوند، گپ دارند گعده دارند و با همدیگر نشست دارند، نشریه دارند و می‌اندیشند که چه کار کنند تا مدیرعامل استقلال را زمین بزنیم، مربی تیم را زمین بزنیم، و چه کسی را به جای او بگذاریم و... از این کارهای زشت، دارد اتفاق می‌افتد.دردهای پنهانی که به مانند آفت به جان ورزش و فوتبال و باشگاه های افتاده و کسی هم از آنها باخبر نمی شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب