امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17587 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرهنگسرای دفاع مقدس در فرودگاه مهرآباد برپا شد

خبرایران: فرودگاه مهرآباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس" با عنوان خرمشهرها در پیش است " برای دومین سال پیاپی از تاریخ 31 شهریور تا 6 مهرماه فرهنگسرای دفاع مقدس را در فرودگاه مهرآباد برپا می کند.
فرهنگسرای دفاع مقدس در فرودگاه مهرآباد برپا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد  :به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ویادآوری دلاور مردی های روز های چنگ وگذشت در ترمینال 4فرودگاه مهرآباد خیابان پرواز وهمچنین نماسازی پاویون دولت  با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، در جهت گسترش و تعمیق این فرهنگ فاخر و تأثیرگذار در فرودگاه مهرآباد این فرهنگسرا ها برپا شده اند .

گفتنی است: ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس ٫ ایثار ، جهاد ، شهادت  ، افزایش آشنائی شهروندان مسافر  با زندگی و تفکر مفاخرو بزرگان دفاع مقدس ، شهدای دفاع مقدس ، بزرگان روزهای حماسه از اهداف این برنامه است.

تکریم ، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، نشر،گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای شناخت شهروندان با سیره عملی و ابعاد مختلف، سبک زندگی شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، زمینه سازی برای همراهی و همدلی بیشتر مردم بویژه نسل جوان با شهدا از دیگر اهداف این ویژه برنامه است.

این برنامه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 فرهنگسرای رویش و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری ، اداره کل فرودگاه بین المللی مهرآباد و یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه مهرآباد از 31 شهریورماه تا 6 مهرماه به مدت 7 روز به مناسبت هفته دفاع مقدس در خیابان پرواز فرودگاه مهرآباد در محل پاویون دولت (تشریفات) وترمینال 4 برپا خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب