امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17601 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تبلیغات در رسانه های مکتوب را مدیریت کنید؛

سفارش‌دهی مدرن آگهی در مطبوعات، به صورت شبکه‌ای

خبرایران : شبکه پذیرش آگهی، یک ابزار تازه است که علاوه بر ایجاد دسترسی به سازمان آگهی های روزنامه های کثیرالانتشار، هفته نامه ها و مجلات تخصصی به شما این امکان را می دهد که از طریق این شبکه آگهی در روزنامه های استانی را سفارش داده و تولید ویژه نامه های تخصصی و تبلیغاتی و سراسری را انجام دهید.
سفارش‌دهی مدرن آگهی در مطبوعات، به صورت شبکه‌ای

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شبکه پذیرش آگهی، شبکه پذیرش آگهی یک شبکه فعال در حوزه تبلیغات است که با 2دهه فعالیت در حوزه رسانه های مکتوب، مسئول راه اندازی و مشاوره سازمان آگهی های تعدادی از روزنامه های کثیرالانتشار ، هفته نامه ها و مجلات تخصصی را بر عهده داشته و با در اختیار داشتن نمایندگی های فعال دراستان های کشور، تولید ویژه نامه های تخصصی و تبلیغاتی و سراسری را نیز اجرا می کند.

بر اساس این گزارش، در این مجموعه به کمک امکانات حرفه ای و نرم افزاری، اتوماسیون اداری و آتلیه گرافیک همه فعالیت های پیش از چاپ آگهی، مانند طراحی و تدوین آگهی اجرا و توسط افراد متخصص و با سابقه مورد نظارت قرار می گیرد.

همچنین اطلاعات خاص نشریات مختلف کشور اعم از روزنامه ها و مجلات عمومی و تخصصی که در تهران یا شهرستان ها چاپ، منتشر و توزیع می شوند و همچنین تعرفه قیمت آن ها توسط این مجموعه گردآوری شده که خلاصه آن را در نرخنامه آگهی های کشور و سایت شبکه پذیرش آگهی به آدرس قابل مشاهده و سفارش آنلاین است.

این شبکه مبتکر شبکه پذیرش آگهی های استانی و شهرستان های کشور است و برای اولین بار آگهی های مورد نیاز برندهای اصلی کشور در نشریات استانی را بصورت تک رسانه ای یا کمپین مطبوعات استان ها و شهرستان‌های کشور اجرا کرده است.

بر پایه این سیستم و با در نظر گرفتن خدمات ارائه شده،  پذیرش و چاپ آگهی در این مجموعه از قالب سنتی خارج شده و منحصر به موضوعات خاص آگهی و چند روزنامه یا مجله نیست بلکه می توان هر آگهی با هر موضوعی مانند: آگهی های بازرگانی و اطلاع رسانی، خرید، فروش، استخدام، مزایده، مناقصه، نیازمندیها، آگهی های حقوقی و قانونی، رپرتاژ آگهی و صدها موضوع دیگر را سفارش داده و در روزنامه مورد نظر منتشر کرد.

گفتنی است شبکه پذیرش آگهی در سال 72 و با شکل گیری اولین روزنامه رنگی کشور (روزنامه همشهری) کار خود را در شهرستان کرج آغاز کرد و پس از 1 سال از شروع فعالیت و با توجه به نیاز منطقه (جاده مخصوص و قدیم کرج) به خدمات مطبوعاتی، نمایندگی روزنامه همشهری جاده مخصوص و قدیم کرج را در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج تاسیس و امور آگهی، خبر و توزیع روزنامه را به صورت متمرکز آغاز کرد.

این موسسه رسانه ای اولین دریافت کننده نشان و لوح نظام مدیریت کیفیت ISO 9001 در سال 2009 بوده و تا سال 2012 نیز مورد بازبینی و تائید مجدد قرار گرفته است . مجموعه این توانمندی ها که با مطالعات حرفه ای به روز می شود، مشاوره رسانه ای و مطبوعاتی را به مشتریان خود از قبیل سازمان های دولتی-خصوصی، صنعتی، شرکت های تجاری، کارخانجات تولیدی  و بنگاه های اقتصادی و شرکت های خدماتی ارائه می کند. 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب