امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17613 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

رستاخیز از نظر وزارت ارشاد برای اکران مشکلی ندارد/ پیگیر حال شجریان هستم/نامه ۴۳۵ ناشر و کتابفروش پیگیری می شود

خبرایران:علی جنتی وزیر ارشاد در پاسخ به تعیین تکلیف فیلم رستاخیر و سرانجام این فیلم گفت: اکران این فیلم بلامانع است.
رستاخیز از نظر وزارت ارشاد برای اکران مشکلی ندارد/ پیگیر حال شجریان هستم/نامه ۴۳۵ ناشر و کتابفروش پیگیری می شود

به گزارش خبرایران، علی جنتی صبح امروز پس از مراسم بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس در سالن سینمای معاونت سینمایی در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

وضعیت فیلم رستاخیز

علی جنتی درباره وضعیت اکران فیلم رستاخیز و شکایت سازندگانش از وزارت ارشاد گفت: حکمی را ما خوانده‌ایم البته قطعاً‌ به آن اعتراض خواهیم کرد و این سوال مطرح است که آیا نمایش این فیلم در حالی که چهره حضرت ابوالفضل(ع) در هاله‌ای از نور پوشیده شده باعث می‌شد خسارتی که دیوان عدالت اداری تعیین کرده به وجود بیاید یا خیر؟ زیرا سازندگان فیلم رستاخیز معتقدند که فیلم باید بدون هاله نور اکران شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم رستاخیز برای افتتاح سینمای آبادان به نمایش درآمده است، گفت: به مسئولان حوزه هنری اعلام کردیم که می‌توانند فیلم رستاخیز را نمایش بدهند و نمایش این فیلم از نظر ما بلامانع است.

پیگیر حال شجریان هستم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت حال محمدرضا شجریان نیز گفت: من پیگیر حال ایشان هستم؛ اما بعد از بازگشت از سفر چین خبر جدیدی از وضعیت درمانی ایشان ندارم.

نامه ۴۳۵ ناشر و کتابفروش

جنتی درباره نامه ۴۳۵ ناشر و کتابفروش که در آن خطاب به وزیر ارشاد خواستار از برخورد صریح این وزارتخانه با تکثیر غیرقانونی کتاب‌هایشان اعتراض کرده بودند،گفت: اینکه یک کتاب مکتوب را به صورت زیرمیزی بفروشند امر محدودی است؛ البته ما پیگیر خواسته این ناشران هستیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب