امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17635 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرکز مالی ایران برای نخستین بار برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی تحلیل ریسک و قیمت‌گذاری اعتبارات ساختار‌مند

خبرایران:کارگاه آموزشی «تحلیل ریسک و قیمت‌گذاری اعتبارات ساختار‌مند» 17 مهر ماه برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی تحلیل ریسک و قیمت‌گذاری اعتبارات ساختار‌مند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز مالی ایران، مرور برخی از مدل‌های اصلی در ارزیابی ریسک و قیمت‌گذاری اعتبارات ساختار‌مند مانند ( CDOs) از اهداف برگزاری این کارگاه است.

در این کارگاه آموزشی بر آموزش مهارت‌های لازم برای درک و اجرای برخی روش‌های مرتبط به موضوع تمرکز می‌شود. این روش‌ها می‌تواند به‌عنوان نقطه شروع در موسسات مالی مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر محمد زنگنه، مدیر ارشد Scotiabank کانادا در حوزه مدیریت ریسک دارایی‌ها و تعهدات تدریس این کارگاه آموزشی یک روزه را برعهده دارد.

شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با مباحث رویکرد ساختاری در پیش‌بینی ریسک نکول، اندازه‌گیری ریسک سبد‌های اعتباری با استفاده از روش ارزش دارایی، اندازه‌گیری ریسک CDO با استفاده از شبیه‌سازی مونت‌کارلو و ریسک سیستماتیک طبقات CDO آشنا می‌شوند.

مدیران و کارشناسان بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تامین سرمایه، بیمه‌ها و سایر شرکت‌های مرتبط از مخاطبان این دوره به‌شمار می‌روند.

در پایان کارگاه گواهینامه‌ای از سوی مرکز مالی ایران به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به نشانی www.ifc.ir (بخش آموزش) مراجعه کرده یا با شماره تماس 66724343 تماس بگیرند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب