امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17709 تاریخ انتشار: جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قدردانی آیت الله علوی گرگانی از فعالیت های پست بانک ایران در روستاها

خبرایران:آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در دیدار خسرو فرحی مدیرعامل و جمعی از مدیران پست بانک ایران اظهارداشت: فعالیت های این بانک که متمرکز بر روستاها و ارائه خدمات به آنهاست دارای اجر عظیمی است و همه باید قدردان این خدمات باشیم.
قدردانی آیت الله علوی گرگانی از فعالیت های پست بانک ایران در روستاها

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی تصریح کرد: سرمایه های خوبی در روستاها وجود دارد و هرچه این مناطق تقویت شود قدرت کشور ارتقاء می یابد. اما مدتی است که روستاها مورد غفلت واقع شده و خوشبختانه پست بانک ایران با حضور در این مناطق توانسته است اثرگذار باشد.
علوی گرگانی با مهم دانستن خدمت به مستضعفین، تلاش در این راه را جهاد برشمرد و گفت: افزایش سطح رفاه کشور به ویژه در روستاها، حرکت ارزشمندی است که باید اینگونه کارها گسترش یابد.
وی بیان داشت: خدمت به مردم بسیار مهم است و تا جائی که امکان دارد در مسیر خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر مستضعف باید تلاش کرد چرا که صاحبان اصلی انقلاب همین مستضعفان و روستائیان هستند.
این مرجع تقلید با توصیه به تسهیل در پرداخت تسهیلات به روستائیان ادامه داد: بسیاری از روستائیان از سطح معیشت پایینی برخوردارند و از طرفی توان بالائی در مدیریت معاش زندگی خود ندارند که وظیفه بانک هاست به آنها کمک کرده و سخت گیری ها را به حداقل برسانند.
علوی گرگانی کمک به اقشار آسیب پذیر و مستضعف را اقدامی خداپسندانه برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از باب مهربانی و عطوفت به روستائیان کمک کرد و بدانید که این کمک ها اجر و ثواب الهی بی شماری دارد و جزء باقیات الصالحات خواهد بود.
وی در پایان با تأکید بر نقش مستضعفان در انقلاب عنوان کرد: این قشر صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید بالاترین و بهترین خدمت به این قشر صورت بگیرد.
خسرو فرحی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پست بانک ایران گفت: یکی از مأموریت های اساسی این بانک، حضور در روستاها برای خدمت رسانی به مردم و فراهم نمودن دسترسی هموطنان به خدمات عمومی به ویژه خدمات متنوع بانکی است.
وی تصریح کرد: پست بانک ایران به دنبال اشتغال زائی و کمک به تولید و فعالیت های اقتصادی و رونق کسب و کارهای خرد درسطح کشور مخصوصاً در روستاهاست.
فرحی افزود: باجه های نمایندگی این بانک در روستاها علاوه بر انجام خدمات رایج بانکی و پرداخت تسهیلات به هموطنان می توانند برای محصولات روستائیان نیز بازاریاب خوبی باشد.
وی عنوان کرد: آماده همکاری برای اجرای پروژه ها و طرح های روستائی و تأمین مالی آن هستیم. بطوریکه مقرر است برای گازرسانی به روستاهای استان بخشی از منابع مورد نیاز را تأمین کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب