امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17727 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عبدالهاشم حسن نيا اعلام کرد؛

سربلندي بخش راهداري و حمل و نقل جاده اي در سفرهاي تابستاني

خبرایران :خدمات راهداري و حمل و نقل جاده اي استانهاي كرمانشاه و كردستان در سفرهاي تابستاني هموطنان در سفر معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي بررسي شد .
سربلندي بخش راهداري و حمل و نقل جاده اي در سفرهاي تابستاني

به گزارش خبرایران ازروابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، عبدالهاشم حسن نيا معاون راهداري اين سازمان در اين سفر با مثبت ارزيابي كردن خدمات ارائه شده در تابستان به هموطنان اظهار داشت : عليرغم تنگناهاي مالي كه بخش راهداري كشور در سال جاري با آن مواجه بود ولي راهداران غيرتمند و تلاشگر همچنين پيمانكاران متعهد و دلسوز تلاش نمودند تا شرايط راههاي كشور براي سفرهاي ايمن هموطنان در تابستان مهيا گردد .

وي با تقدير از تمام ارگانها و سازمانهايِ همكارِ راهداران در سفرهاي جاده اي ، گفت : ايمني در سفرهاي جاده اي و آرامش خاطر مردم عزيز و استفاده كنندگان از راهها براي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي يك اصلِ مهم است و لذا تمام تلاش عوامل ستادي و استاني بر اين مهم بنا شده است .

حسن نيا با قدرداني از بخش خصوصي و پيمانكاراني كه هنوز صورت  وضعيت هاي آنان  در ارتباط با پروژه هاي عمراني راهداري و يا راهسازي پرداخت نشده است ، افزود : همراهي و تعامل پيمانكاران راهداري و راهسازي در كشور به ويژه در سالهاي اخير بسيار شايسته بوده و اميد است به زودي نسبت به پرداخت مطالبات آنان اقدام موثري صورت پذيرد .

معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با اشاره به پيش بيني هاي سال جاري و احتمال سرماي زود رس در كشور خاطر نشان كرد : بخش راهداري كشور بلافاصله پس از طرح تابستاني و سفرهاي هموطنان با توجه به شرايط جوي اقدامات گسترده اي را براي آمادگي فصل سرما و سفرهاي زمستاني در دستور كار خود قرار دارند .

وي تصريح كرد : در تمام استانها عمليات بهسازي و ترميم رويه هاي راهها همچنين اصلاح و رفع مقاطع پر حادثه  تا قبل از بارندگي ها در دستور كار ادارات كل راهداري و حمل و نقل جاده اي قرار دارد كه در دو استان كرمانشاه و كردستان اين عمليات با جديت در حال اجرا مي باشد .

حسن نيا انسجام و سازماندهي نيروهاي راهداري ، ماشين آلات تخصصي راهداري و راهدارخانه ها  در سراسر كشور را براي فصل زمستان خوب ارزيابي كرد و افزود :  در بازديدي كه از استانها و دو استان كرمانشاه و كردستان انجام شد خوشبختانه آمادگي خدمت رساني به هموطنان در سفرهاي جاده اي روند بسيار خوبي دارد و اميد است هموطنان  به ويژه رانندگان با رعايت قوانين و مقررات رانندگي  و همراهي با راهداران سفرهاي ايمن داشته باشند چرا كه رضايتمندي آنان براي خدمتگزاران در راهها يك اصل است .

بر اساس اين گزارش علي ناوي مدير كل بحران و تجهيز ماشين آلات سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده اي و مديران كل راهداري و حمل‌ونقل جاده اي و راه و شهرسازي دو استان كرمانشاه و كردستان حسن نيا را در اين سفر و بازديد همراهي مي‌كردند .

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب