امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17807 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد؛

توجه به سلامت نظام اداری در کنار دیگر ابعاد تحول نظام مالیاتی

خبرایران:رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نظام مالیاتی برای ارتقای کارآمدی و تحقق اهداف پیش بینی شده در حوزه مالیات، علاوه بر بهره گیری از فناوری های اطلاعاتی و مکانیزاسیون نظام اداری، نیازمند توسعه تشکیلات، ارتقای سلامت نظام اداری و سالم سازی محیط کاری است.
توجه به سلامت نظام اداری در کنار دیگر ابعاد تحول نظام مالیاتی

به گزارش خبرایران به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد، روز چهارشنبه 14 مهرماه، در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای طرح ها و برنامه های مهم سازمان از جمله طرح جامع مالیاتی، نظام مالیات بر ارزش افزوده، صندوق مکانیزه فروش به دیگر ابعاد نظام مالیاتی مرتبط با منابع سازمانی اشاره کرد.
وی در ادامه به بررسی وضعیت نیروی انسانی و تشکیلات نظام مالیاتی کشور و مقایسه آن با دیگر کشورهای جهان و منطقه پرداخت و خواستار توجه و همکاری بیشتر سازمان امور اداری و استخدامی کشور به توسعه و توانمندسازی تشکیلات سازمان مالیاتی کشور شد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: با توجه به اهمیت و سختی نوع فعالیت کارکنان نظام مالیاتی و به منظور جبران خدمات و همچنین افزایش انگیزش کارکنان، امکانی فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت های قانون مدیریت خدمات کشوری برای بهره مندی کارکنان این سازمان استفاده نماییم.
تقوی نژاد همچنین توجه به سایر ابعاد نظام مالیاتی از جمله سلامت نظام اداری و سالم سازی محیط کاری را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و گفت: برخورداری از پرسنل سالم و پاکدست در سطوح مختلف سازمان، باعث افزایش اعتماد مردم به نظام مالیاتی و رضایت مندی ایشان از خدمات نظام مالیاتی می شود.
وی همچنین بر گسترش فرهنگ مالیاتی در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ مالیاتی و نهادینه سازی مالیات در میان اقشار مختلف جامعه، هزینه های عملیاتی سازمان را کاهش داده و منجر به افزایش تمکین مالیاتی مودیان می شود که این امر کارآیی سازمان را افزایش می‌دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب