امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17816 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع آموزش‌های شهروندی در مترو

خبرایران:معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با هدف فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح از مترو هرماه اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی می‌کند.
برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع آموزش‌های شهروندی در مترو

به گزارش خبرایران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مسابقات عکاسی مترو هر ماه با یک موضوع مشخص برگزار می‌شود که رعایت حریم خط زرد مترو موضوع مسابقه مهر ماه است و علاقه‌مندان تا پایان این ماه می‌توانند عکس‌ها خود را به شناسه تلگرام farhangimetro2@ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می‌تواند تنها یک عکس برای مسابقه بفرستد و در حاشیه عکس نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس را ذکر کند افزود: عکس‌ها باید حداقل با اندازه 8 مگاپیکسل (2448*3264) گرفته شده باشند و مفهوم موضوعات اعلام شده در هر ماه نیز در آن رعایت شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تصریح کرد: داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود؛ در مرحله اول توسط هیئت داوران (اساتید حوزه عکاسی) و در مرحله بعدی داوری بر اساس بیشترین میزان دیده شدن عکس از کانال معاونت فرهنگی و اجتماعی طی زمان مشخص انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصاویر برگزیده در مرحله اول به صورت نمایشگاه در ایستگاه‌های منتخب به صورت گالری برای بازدید مسافران به نمایش در می‌آیند و به آثار برگزیده مرحله دوم جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب