امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17832 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛

معرفی شورای داوری بخش مسابقه نمایشنامه‌های منتشرشد

خبرایران : شهرام کرمی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از سه هنرمند، شورای داوری بخش نمایشنامه‌های منتشرشده بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را معرفی کرد.
معرفی شورای داوری بخش مسابقه نمایشنامه‌های منتشرشد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، احمد بیگلریان، منصور خلج و جواد  عاطفه به‌عنوان شورای داوری این بخش جشنواره معرفی شدند.

احمد بیگلریان  نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر  که در چندین دوره جشنواره به‌عنوان شورای انتخاب و یا داور با این رویداد هنری مشارکت داشته در کنار منصور خلج نویسنده و کارگردان و پژوهشگر و مدرس تئاتر و جواد عاطفه نویسنده و پژوهشگر و مترجم شناخته‌شده تئاتر ، کار انتخاب نمایشنامه برتر از مجموعه آثار چاپ‌شده سه سال اخیر را بر عهده خواهد داشت.

پیش‌ازاین حسن دولت‌آبادی و سید حسین فدایی حسین جهت داوری آثار بخش مسابقه نمایشنامه‌های تألیفی معرفی شده بودند که به دعوت شهرام کرمی احمد بیگلریان علاوه بر بخش آثار چاپ‌شده در این بخش در کنار این دو نویسنده، به‌عنوان داور جشنواره آثار این بخش را ارزیابی خواهد کرد.

مسابقه نمایشنامه نویسی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در دو بخش نمایشنامه های تالیفی و نمایشنامه های چاپ شده مورد داوری قرار می گیرد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و با حضور هنرمندان و گروه‌های منتخب ایرانی و خارجی آذرماه در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب