امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17851 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن یوسف‌پور اعلام کرد؛

MVNOهااپراتورهای مجازی رقیب اپراتورهای اصلی نیستند/با مجوز MVNO خدمات موبایل را عرضه می‌کنیم/ با پارتنرهای خارجی دیگری در حال مذاکره هستیم

خبرایران: مدیرعامل فناپ موبایل گفت: با داشتن مجوز FCP خدمات ارتباطات ثابت را ارایه داده و با مجوز MVNO خدمات موبایل را عرضه می‌کنیم.
MVNOهااپراتورهای مجازی رقیب اپراتورهای اصلی نیستند/با مجوز MVNO خدمات موبایل را عرضه می‌کنیم/ با پارتنرهای خارجی دیگری در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«فناپ موبایل» بعدازظهرامروز 6 مهرماه 1395 با حضور«محسن یوسف‌پور»مدیرعامل فناپ موبایل و اصحاب رسانه در نمایشگاه تله‌کام برگزار و دراین نشست خبری «محسن یوسف‌پور» مدیرعامل فناپ موبایل اظهارداشت: با داشتن مجوز FCP خدمات ارتباطات ثابت را ارایه داده و با مجوز MVNO خدمات موبایل را عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل فناپ موبایل تصریح کرد: فناپ قصد دارد این خدمات را در قالبی یکپارچه ارایه دهد و در نخستین گام نیز با شرکت مخابرات استان تهران همکاری کرده است.

وی با بیان وجود بازار اپراتورهای مجازی در ایران گفت: MVNOها اپراتورهای مجازی رقیب اپراتورهای اصلی نیستند و حتی باعث رشد اپراتورهای میزبان می‌شوند و در حقیقت اپراتورهای مجازی در رقابت با یکدیگرند اما  اپراتورهای میزبان این رقابت را ندارند.

یوسف‌پورعنوان داشت:  با سرمایه‌گذاری FCPها در بخش ایجاد شبکه، انحصار مخابراتی در کشور از بین برداشته می‌شود.

وی به مذاکره با اپراتور انگلستانی لبارا اشاره کرد و گفت: با لبارا توافق نکردیم و با پارتنرهای خارجی دیگری در حال مذاکره هستیم. درخصوص امضای قرارداد با اپراتورهای اصلی هم با سه اپراتور مذاکره کرده‌ایم و از ظرفیت هر سه آنها استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل فناپ موبایل درخصوص چگونگی ارتباط با بانک‌ها برای اتصال به سیم کارت اپراتور مجازی هم ابرازداشت: در طرح تجاری که اپراتورها از ما دریافت کردند، پرداخت بانکی دیده شده و به صورت خودکار ارتباط با بانک‌ها نیز شکل گرفته می‌شود.

وی با بیان بازار هدف مشتریان اپراتور مجازی فناپ اضافه کرد: نخست باید شبکه‌ای ایجاد کنیم که FCPهای دیگر نیز بتوانند از آن استفاده کنند و حتی سرمایه‌گذاری مشترک با آنها انجام دهیم سپس بازار را سنجش می‌کنیم.

قائم مقام مدیرعامل فناپ تله‌کام گفت: قصد داریم با شرکت‌های دیگر تداخل فعالیتی نداشته باشیم اما محدودیت کاربری برای خودمان قرار ندادیم. ما قصد ایجاد شبکه و ارایه سرویس با کمک سرمایه‌گذار خارجی را داریم.

یوسف‌پور درپایان درخصوص جذب سرمایه‌گذار خارجی گفت: قطعا در این زمینه سرمایه‌گذاری خارجی صورت خواهد گرفت. تا ٢٢ بهمن‌ماه امسال سرمایه‌گذار خارجی انتخاب شده را اعلام خواهیم کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب