امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17858 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه22صورت گرفت؛

صدور بیش از 560 پروانه و گواهی ساختمانی در شش ماهه اول سال 95

خبرایران: سیدمازیار حسینی معاون شهرسازی و معماری منطقه 22 ضمن تشریح آمار عملکردی شش ماهه ابتدایی سال 95 این حوزه از صدور بیش از 560 پروانه ساختمانی،تخریب،نوسازی و گواهی ساختمانی خبر داد.
صدور بیش از 560 پروانه و گواهی ساختمانی در شش ماهه اول سال 95

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، سید مازیار حسینی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 22  با اعلام این خبر در سخنانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تهیه، طراحي و تصويب طرح پروژه هاي عمراني،تهیة طرح هاي تفصيلي،ضوابط صدور پروانه و ساخت و ساز و ...  در اين معاونت صورت می پذیرد، از اين رو اطلاع رساني در اين حوزه مي تواند نقش بسزايي در آشنايي هرچه بيشتر شهروندان و مسئولان با بخش مهمي از وظايف معاونت شهرسازی و معماری این منطقه داشته باشد و بهره گيري از پيشنهادات صاحب نظران، مديران و شهروندان نیز می تواند در افزايش بهره وري و كارايي هرچه بيشتر اين حوزه گامي عملي و مؤثر داشته باشد.

وی یادآور شد: در شش ماهه اول سال تعداد 146 پروانه شامل، 65 پروانه تخریب و نوسازی، 55 پروانه ساختمانی، 25 پروانه تغییرنقشه و تعداد 1 پروانه تبدیل صادر شده است. ضمن اینکه در این مدت تعداد 418 گواهی ساختمانی شامل 165 پایانکار ساختمانی، 116 عدم خلاف، 131 پایانکار آپارتمانی، تعداد 5 بلامانع ناحیه و تعداد 1 مورد نیز پایانکار صوری صادر شده است.

معاون شهرسازی و معماری منطقه 22 عنوان کرد: در این مدت تعداد 321 مورد تایید دستور نقشه انجام شده و تعداد 45 پرونده از حوزه شهرسازی منطقه به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب