امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17869 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چتر حمایتی موسسه اعتباری کوثر بر سر تولیدکنندگان نان صنعتی

خبرایران:دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به همراه برخی معاونین و مدیران موسسه از کارخانه نان صنعتی «اکرام صنعت مهدی» بازدید کرد.
چتر حمایتی موسسه اعتباری کوثر بر سر تولیدکنندگان نان صنعتی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی و هیات همراه ضمن بازدید از کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی، بر حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای  اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی تاکیدکردند .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش 5 مجموعه نان صنعتی از جمله اولویت های کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

بر اساس این گزارش؛ دکتر رضایی در این دیدار با بیان اهمیت نقش آفرینی نظام بانکی در تامین مالی صنایع و حمایت از تولید داخلی گفت: حمایت از صنایع داخلی رسالت مهمی است که در شرایط کنونی و با بهبود شاخص های پولی وبانکی، باید مورد توجه بانک ها و موسسات اعتباری باشد.  فعالین نظام بانکی کشور باید برنامه ریزی مناسب و اعتبارسنجی صحیح و دقیق از انحراف منابع و تبدیل آن به مطالبات معوق جلوگیری نموده و با هدف گذاری بهینه، منابع بانکی به صنایع داخلی تخصیص یابد .

این گزارش می افزاید؛ کارخانه تولید نان صنعتی اکرام صنعت مهدی با بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تا پایان سال جاری با ظرفیت تولید روزانه 250 تن انواع نان افتتاح خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب