امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17897 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعضای شواری سیاستگذاری مصوب کردند؛

اضافه شدن بخش «بین‌الملل» به چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی

خبرایران:چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی، با تصمیم اعضای شواری سیاستگذاری و ارسال فراخوان از طریق نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جهان به صورت بین‌الملل برگزار می‌شود.
اضافه شدن بخش «بین‌الملل» به چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی، با هماهنگی‌های صورت گرفته با رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایرانی در سایر کشورها، از شاعران دغدغه‌مند و شیعی سراسر جهان دعوت شده است آثار خود را به این اشکواره ارسال کنند.

شعرهای ارسالی صرفاً باید به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو باشد. همچنین پس از بررسی و انتخاب آثار برگزیده، برای صاحبان آثار پذیرفته شده ویزای سفر، بلیت رفت و برگشت به تهران و اسکان فراهم می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر از خود را به نشانی اینترنتی  Ayehaye_isar1@yahoo.com  و یا نشانی تهران، خیابان انقلاب، چهار ‌راه کالج، خیابان حافظ جنوبی، خیابان غزالی، بعد از کوچه کندوان، مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر ارسال کنند.

در این اشکواره دکتر علیرضا قزوه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، فرحروز فاتحی به عنوان دبیر و قادر طراوت‌پور به عنوان دبیر علمی فعالیت دارند.

چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی به همت «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 66757412 در تهران تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب