امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17903 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با روز ملی صادرات برگزار می شود

همایش توسعه تجارت بین الملل در تهران

خبرایران : همایش «توسعه تجارت بین الملل» با حضور متخصصین بازرگانی و مدیران شرکتهای بین المللی به منظور گسترش ارتباطات بازرگانی و دانش تجارت برون مرزی در تهران برگزار خواهد شد.
همایش توسعه تجارت بین الملل در تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دبیرخانه همایش توسعه تجارت بین الملل این همایش که به راهکارهای توسعه تجارت بین الملل خواهد پرداخت با هدف ایجاد بستری مناسب برای بهبود تعاملات تجاری از طریق افزایش آگاهی مدیران و بازرگانان شرکتهای داخلی از حقوق تجارت بین الملل، راهکارهای ورود به بازارهای بین المللی، توسعه صادرات ، رقابت پذیری کالا و خدمات و همچنین توسعه شراکت تجاری برگزار خواهد شد.

دبیر همایش «توسعه تجارت بین الملل» در خصوص این رویداد اظهار داشت: با ورود به دوران  پسابرجام، فرصت برای تعامل تجاری میان شرکتها و تجار بین المللی در ایران و اروپا فراهم آمده است که می بایست از پتانسیل های به وجود آمده در حوزه صادرات و همچنین انتقال تکنولوژیهای برتر حداکثر استفاده را نمود. در این راستا چالشهای داخلی، خارجی و زیرساختی وجود داشته و دارد. دکتر «علی موسوی» افزود: در این همایش تمرکز بر روی توانمندسازهای صادرات و رقابت پذیری کالا و خدمات در بازارهای برون مرزی و همچنین قراردادهای بین المللی است. لذا کلیه صنعتگران، مدیران و کارشناسان حوزه صادرات و واردات می توانند از این رویداد بهره مند شوند. وی اضافه کرد:«همایش توسعه تجارت بین الملل» محدود به یک حوزه و یا صنعت نخواهد بود و کلیه مدیران و صنعتگران در زمینه های مختلف از قبیل: تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع غذایی و لبنی، فناوری اطلاعات و غیره در آن شرکت خواهند کرد.

دراین همایش، از مدیران و مشاوران برجسته شرکتهای اروپایی نظیر شرکت لبنی (FOSS) ، شرکت سمعک سازی صاحب نام  (GN Resound)  و اساتید دانشگاهی دانمارک و ایران نیز دعوت به عمل آمده است.

این رویداد در تاریخ 29 مهرماه سال جاری توسط موسسه کاوشگران «پرسیس» در سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب