امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17929 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح نسیم بهشت در مدارس شمال تهران اجرا شد

خبرایران : در راستای آشنایی دانش آموزان با خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی فرهنگی و دینی طرح نسیم بهشت در مدارس شمال تهران اجرا شد.
طرح نسیم بهشت در مدارس شمال تهران اجرا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد : بیش از یک هزار و 300 دانش آموز در طرح تبلیغی _ آموزشی نسیم بهشت مورد آموزش قرار گرفتند.

وی گفت: این طرح  با هدف اشاعه و تبلیغ اندیشه تابناک اسلام و تقویت روح عبودیت الهی در دانش آموزان ، تقویت مبانی اخلاقی در میان خانواده ها ، اطلاع رسانی درجهت تقویت آگاهی دانش آموزان از فرق انحرافی و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی دانش آموزان در 6 مدرسه محدوده منطقه یک برگزار شد .

سیاوشی تصریح کرد: این طرح  برای دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه در سه مقطع دبستان ، متوسطه اول و متوسطه دوم به مدت 10 جلسه دو ساعته برگزار شد و شش روحانی در هر مدرسه به مدت ده روز حضور یافتند و ضمن آموزش های فرهنگی و دینی ، مسابقاتی  را در میان دانش آموزان برگزار کردند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب