امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17986 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز و با استقبال بی نظیر مردم در بورس اوراق بهادار تهران ؛

آسان پرداخت بعد از 40 ثانیه رکوردشکنی کرد

خبرایران: سهام شرکت آسان پرداخت امروز برای کشف قیمت و عرضه در بورس اوراق بهادار تهران در تالار اصلی بورس رونمایی شد.
آسان پرداخت بعد از 40 ثانیه رکوردشکنی کرد

به گزارش خبرایران، شرکت آسان پرداخت که از 5 مهرماه پس از نهایی شدن حضور در بورس اوراق بهادار تهران، تمام اسناد و مدارک خود را در اختیار بورس قرار داد تا در روز و موعد مقرر به تالار بورس راه پیدا کند.

سهام شرکت آسان پرداخت با نماد «آپ» امروز در دسترس خریداران قرار گرفت و با استقبال بی نظیر مردم و در مدت زمانی کمتر از 40 ثانیه و با قیمت 999 تومان به فروش رسید.

حسن قالیباف مدیر عامل شرکت بورس در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم گفت: تا به امروز اکثریت شرکت های در بورس از بدنه دولت بوده اند و در واقع باید اشاره داشت که حضور در بازار بورس برای شرکتهای خصوصی تقریبا دور از دسترس بوده اس، اما ذکر این مطلب ضروری است که شرکتها باید به روند عملکرد خود اعتماد داشته باشند و ریسک حضور در بورس را بپذیرن.

 قالبیاف در ادامه با اشاره به حمایت مردمی برای خرید سهام شرکت «آپ» تصریح کرد: همانطور که مردم از شرکت آسان پرداخت حمایت کردند و در کمتر از یک دقیقه سهام این شرکت را خریداری کرد،  از سایر شرکتها هم حمایت خواهند کرد.

 رئیس سازمان بورس معتقد است حضور آسان پرداخت به عنوان واقعی ترین استارتاپ کشور در بازار بورس می تواند راه را برای سایر شرکت¬های دانش بنیان در این حوزه باز کند.

در ادامه این رونمایی، روحبخش روابط عمومی بورس هم ضمن تقدیر از همکاری شرکت آسان پرداخت در ارائه اسناد روشن و شفاف مالی اشاره کرد که کلیه خریداران و کارگزاران بورس آینده روشنی را برای این شرکت پیش بینی کرده اند.  وی تصریح کرد: می توان هم به آینده این شرکت و هم شرکت-های دیگر دانش بنیان که در بورس حضور پیدا خواهند کرد،  بسیار امیدوار بود.

حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت و مهدی شهیدی قائم مقام شرکت آسان پرداخت نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن اتفاقات امروز بورس به خبرنگاران و حاضرین در سالن نوید آینده روشن و درخشانی را برای شرکت دادند و بیان کردند ادامه این مسیر می تواند کشور را در مسیر پیشرفت و بهبود وضعیت اقتصادی هدایت کند. شهیدی با بیان اینکه رونق در عرصه تجارت همیشه نوید بخش روزهای خوب بوده است، ابراز امیدواری کرد که  این رونق را در تمام بخش های کشور شاهد باشیم.

از سوی دیگر، روابط عمومی آسان پرداخت نیز از برگزاری یک نشست خبری پیرامون فعالیت های شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: قصد داریم تا با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه از اقدامات شرکت و محصولات و خدمات نوین شرکت آسان پرداخت رونمایی کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب