امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشست مشترک روسای فدراسیون تکواندو و سازمان ورزش شهرداری تهران

خبرایران:رییس فدراسیون تکواندو باحضور در سازمان ورزش، با رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
نشست مشترک روسای فدراسیون تکواندو و سازمان ورزش شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در نشست مشترک پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و رضایی رییس سازمان ورزش بر ضرورت توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و آموزش تاکید شد.
در ابتدای این نشست، پولادگر ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در همگانی کردن ورزش به خصوص ورزش رزمی ،گفت: بدون شک ورزش همگانی بستر مناسبی برای بروز و ظهور پدیده¬‌ها و استعدادهای ورزشی است.
وی ادامه داد: همکاری فدراسیون‌های مختلف با شهرداری ها، پایه¬‌های ورزش قهرمانی را مستحکم می-‌کند چراکه ورزش محلات فرصتی مغتنم برای استعدادیابی به شمار می¬رود و می‌¬تواند در خدمت ورزش قهرمانی قرار گیرد.
پولادگر تصریح کرد: از این پس بیش ازگذشته با حوزه ورزش همگانی و به خصوص سازمان ورزش شهرداری تهران ارتباط خواهیم داشت زیرا مطمئن هستیم این ارتباط سازنده، هم اهداف ورزش همگانی را تحقق می‌بخشد و هم به اهداف ورزش قهرمانی کمک می‌¬کند؛ همچنین توسعه ورزش به سلامت و نشاط جامعه نیز می انجامد.
در این دیدار رییس سازمان ورزش شهرداری تهران فرهنگ¬سازی را نخستین گام نهضت ورزش همگانی برشمرد و گفت: ورزش همگانی بدون توجه به فرهنگ¬سازی، عقیم می‌¬ماند.
رضایی به اقبال قشر نوجوان و جوان کشورمان به رشته ‌های رزمی از جمله تکواندو اشاره کرد و گفت: استقبال از این رشته ورزشی، ظرفیتی کم نظیر را برای تربیت و انسان¬سازی فراهم کرده است.
به گفته وی، برگزاری برنامه های ورزشی توام با آموزش و استعدادیابی ورزشی اقدامی موثر برای تقویت ورزش حرفه ای خواهد بود.
نشست مشترک روسای فدراسیون تکواندو و سازمان ورزش شهرداری تهران روز 26 مهرماه انجام پذیرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب