امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18021 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور پرشور بانوان تهرانی در دهمین گردهمایی «زنان عاشورایی»

خبرایران :دهمین دوره گردهمايي «زنان عاشورايي» در حسینه شهدای بسیج با حضور بیش از 4 هزار نفر از هیئت‏های مذهبی بانوان و بانوان شاغل در شهرداری تهران برگزار شد.
حضور پرشور بانوان تهرانی در دهمین گردهمایی «زنان عاشورایی»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دهمین دوره گردهمايي و ميثاق زنان عاشورايي، به همت اداره کل بانوان شهرداری تهران بیست و ششم مهرماه مصادف با پانزدهم محرم الحرام با حضور پرشور بانوان تهرانی در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

در این گردهمایی برنامه‏هایی شامل مداحي و عزاداري در رثاي سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) و نقش بانوان در قیام عاشورا و روشنگری حضرت زینب(س) پس از عاشورا،  اجرای تعزیه و همچنین سخنرانی توسط دکتر فهیمه فرهمند پور برگزار شد.

بسترسازی برای ارتقای جلسات خانگی و محله‏ای بانوان، بر اساس تعالیم قرآنی و همچنین تقویت باورهای دینی و رفتارهای اجتماعی بانوان شهر تهران در راستای ایجاد زمینه‏ای برای الگوسازی مناسب برای هیئت‏های مذهبی بانوان، زمینه‏ی ارتقای کارآیی، اثربخشی و کیفیت تبلیغات دینی در بین بانوان و تبیین پیام قیام امام حسین(ع) و نقش حضرت زینب(س) در انتقال این پیام، از اهداف این گردهمایی یاد شده است.

با برگزاری این گردهمایی، بانوان تهرانی ضمن بهره‏مندی از مراسم عزاداری و سوگواری با آرمان‏های والای قیام امام حسین(ع) آشنا شده وبا امامشان عهد و میثاق دوباره بستند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب