امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18025 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با اجرای طرح«چهل شب روضه در چهل بیت شهید»؛

کارکنان شهرداری منطقه 22 مهمان خانواده شهید «سید مرتضی باشتنی» شدند

خبرایران: با هدف برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) 15 شب روضه با حضور معاونین،شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه 22 در منازل شهدای معزز و معظم هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
کارکنان شهرداری منطقه 22 مهمان خانواده شهید «سید مرتضی باشتنی» شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، همزمان با ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم عزاداری طرح"چهل شب روضه در چهل بیت شهید برگزار می شود. مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در منطقه 22  نیز در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و همچنین اشاعه فرهنگ عاشوراء در منزل تعدادی از شهدای معزز و معظم هشت سال دفاع مقدس به عنوان کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مدیران و کارشناسان شهری منطقه برگزار می شود و هر شب برگزار کنندگان این مراسم مهمان یکی از خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.

گفتنی است این مراسم از سوی واحد ایثارگران منطقه 22 برگزار می شود و اولین شب این مراسم در خانه شهید سیدمرتضی باشتنی برگزار شد و قرار است در طول ایام محرم و صفر این مراسم در خانه شهیدان مصطفی کاهه،حیدر امانی،حسین شورگشتی،فرزاد مختاری و ... نیز برگزار شود.در این مراسم سخنرانان و مداحان اهل بیت به مداحی،ذکر مناقب اهل بیت و سوگواری سید و سالار شهیدان پرداختند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب