امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18030 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در بوستان هاي شمال تهران؛

ويلچر در اختيار کم توانان حرکتي قرار مي گيرد

خبرایران:با هدف خدمات رساني به کم توانان حرکتي ،صندلي چرخدار در بوستان هاي شمال تهران به درخواست کنندگان امانت داده مي شود.
ويلچر در اختيار کم توانان حرکتي قرار مي گيرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک ،  مهندس مجيد نوربخش معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار کرد : اين طرح تا کنون در 5 بوستان شمال تهران اجرا شده است  تا کم توانان جسمي، حرکتي و معلولان نيز بتوانند با استفاده از صندلي چرخدار از فضاي بوستان ها و امکانات آن به نحو مطلوب بهره مند شوند.
وي گفت: شمال تهران با داشتن بوستان هاي فرامنطقه اي يکي از قطب هاي گردشگري تهران محسوب مي شود که در هفته به خصوص روزهاي پاياني هفته و تعطيلات ميزبان تعداد  بسياري از شهروندان است که در اين بين شهرونداني که از توان حرکتي برخوردار نبودند نمي توانستند به راحتي از فضاهاي موجود استفاده کنند لذا اين طرح اجرايي  شد و تا کنون بوستان هاي قيطريه، نياوران، مهرگان، مهر و گلريزان مجهز به صندلي چرخدار شده است.
نوربخش خاطر نشان ساخت: شهروندان مي توانند جهت استفاده از امکان ايجاد شده به درهاي اصلي بوستان ها مراجعه و با ارائه کارت شناسايي ، صندلي چرخدار را به امانت بگيرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب