امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18041 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برترین های مهرآباد در برج مراقبت پرواز

خبرایران:در مراسمی که به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز برگزارگردید از بهترین های مراقبت پرواز تجلیل شد.
برترین های مهرآباد در برج مراقبت پرواز

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد مراسمی به مناسبت 28 مهر ماه روز جهانی مراقبت پرواز با حضور پیشکسوتان، خلبانان، مسئولان شرکت های هواپیمایی، کنترلرهای ترافیک هوایی ، مدیران و مسئولان ستادی و فرودگاهی برگزار گردید.

مرادی عضو هیئت مدیره و مدیرکل مراقبت پرواز شرک فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک به تمامی کنترلر های زحمت کش مراقبت پرواز گفت : افتخاری که امروز در واحدهای مراقبت پرواز کشور بویژه در فرودگاه های مهرآباد،مشهد،اصفهان،تبریز،بندعباس واهواز توسط نسل سوم انقلاب حاصل میشود کمتر از افتخار نسل اول انقلاب در میدانهای جنگ نیست.

به مناسبت این روز در چند زمینه در بین کنترلرهای مراقبت پرواز برترین هارا اعلام نمودند که انتخاب 10 نفر از کنترلرهای مراقبت پرواز مهرآباد در بین این برترین ها افتخاری دیگر در دفتر پر افتخار مهرآباد است .

در زمینۀ برترین خلاقیتها در مراقبت پرواز، محمد سلیمانی و سید سعید قاضی از مهرآباد جزء نفراتی چند از فرودگاههای دیگر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جایزۀ برترین خلاقیت به محمد سلیمانی از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تعلق گرفت.در زمینۀ برترین مدرس عملیاتی در مراقبت پرواز، مجددا ، قاسم حبیبی از مهرآباد به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جایزۀ برترین مدرس عملیاتی به حامد رهبر غلامی تعلق گرفت.

در زمینۀ برترین مدرس تئوری در مراقبت پرواز، جواد خلیلپور(مرکز کنترل فضای کشور)، محمدرضا شعبانپور (فرودگاه مهرآباد) و محمد صادقی (مرکز کنترل فضای کشور) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جایزۀ برترین مدرس به محمدرضا شعبانپور تعلق گرفت.

در زمینۀ برترین خدمات برتر- اثربخشی، عباس وحیدیفر(مرکز کنترل فضای کشور)، محمد فرخی یکتا و سیدعلی جوانمرد(به طورمشترک) و رضا احمدوند(فرودگاه مهرآباد) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جایزۀ برترین خدمات برتر- اثربخشی به عباس وحیدی فرد تعلق گرفت.

در زمینۀ برترین سوپروایزرها و سرکشیکها، حمید علیزادگان(مرکز کنترل فضای کشور)، حسین ذوالفقاری(مهرآباد) و فاضل عساکره (اصفهان) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در زمینۀ بهترین کنترلرهای ترافیک هوایی از نظر اخلاق، احمد عزتی (فرودگاه مهرآباد)، ابوالفضل عابدی(گرگان) و جواد کریمی(مرکز کنترل فضای کشور) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که جایزۀ بهترین کنترلرهای ترافیک هوایی از نظر اخلاق به جواد عزتی از مهرآباد تعلق گرفت.

در زمینۀ برترین کنترلر در حوزۀ فرودگاهی، احسان ژاله(مشهد)، امیر قائمیپور(شیراز)، امیرحسین گلزاده، حمیدرضا شهبازی(فرودگاه امام)، محمد امیری(اهواز)، امین سلیمانی (بندرعباس)، حسین گرانپایه(بوشهر)، عزیز نادر احمدیان(تبریز)، و محمدمهدی رمضانپور، سید محمد صدقی تبار و علیرضا کسایی( هر سه از مهرآباد) به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند که از میان آنها تندیس رومینا برای برترینهای فرودگاهی به سید محمد صدقی تبار از مهرآباد و احسان ژاله تعلق گرفت.

در نهایت تندیس رومینا به سید محسن حسینی، سید محمد صدقی تبار و احسان ژاله تعلق گرفت اما در این مراسم برترین کنترلر معرفی نشد. قرار است پس از دریافت نظرات همکاران در مورد این سه نامزد و براساس امتیازات داده شده به آنان از سوی هیات داوران، برترین کنترلر ایران در چهارشنبه 5 آبان معرفی خواهد شد تا "انگشتر رومینا" را در دست خود کند.

مه‌آبادی نیز در پاسخ به یکی از برگزیدگان مراقبت پروازاز مهرآباد در مورد رفع اوضاع خاص و دشوار فرودگاه مهرآباد در کنترل ترافیک هوایی گفت: هیچ چیز برای هیات مدیره و بنده به اندازه حل مشکل فرودگاه مهرآباد اهمیت ندارد. رفع همۀ مشکلات موجود در دست اقدام است و تا سال آینده بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب