امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18045 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت؛

اینترنت ۵۰ درصد ارزان‌تر به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود

خبرایران:براساس مصوبه هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت این شرکت پهنای باند اینترنت را پنجاه درصد ارزان تر به دانشگاه ها واگذار می کند.
اینترنت ۵۰ درصد ارزان‌تر به دانشگاه‌ها واگذار می‌شود

به گزارش خبرایران، محمد جوادآذری جهرمی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل  شرکت ارتباطات زیرساخت در نشست  هم اندیشی مدیران ادارات کل استان های این شرکت گفت: هدف از این نشست دستیابی به اشتراک نظر دربخش قراردادها و امور مربوط به نگهداری و مدیریت شبکه است .

وی با تاکید بر این نکته که  این شرکت پیشران توسعه صنعت ICT  است  ،گفت  با توجه به نقش کلیدی شرکت در توسعه زیرساخت های ارتباطی در  این حوزه خدمات آن  به مشتریان  از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است .

آذری جهرمی با اشاره به  تغییر و تحولات در ساختار این  شرکت گفت  : با ایجاد این   تغییر  در ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت  که ضروری بود،  در زنجیره واگذاری خدمات دیتا ، شاهد  افزایش کیفیت خدمات به مشتریان  هستیم .

در این نشست اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت : قرار دادهای جدید نگهداری باید متناسب با پیشرفت فناوری و شرایط جدید تدوین شود .

وی در ادامه  افزود:به همین منظور از مدیران ادارات ارتباطات زیرساخت استان ها دعوت شده است تا در این هم اندیشی دیدگاه ها و نظرات خود را برای تدوین قراردادهای آتی نگهداری بیان کنند تا برای  قراردادها جدید مورد استفاده قرار گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب