امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18056 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

علیرضا ناصری مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان شد

خبرایران:با حکم وزیر آموزش وپرورش «علیرضا ناصری» به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.
علیرضا ناصری مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان شد

به گزارش خبرایران،متن کامل حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

  جناب آقای دکتر علیرضا ناصری

در میان عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش کشور، نیروی انسانی و تقویت انگیزه‌های لازم برای بکارگیری دانش­ها و مهارت‌های کارکنان در راستای تحقق اهداف سازمانی اهمیتی مضاعف را داراست و نقش صندوق ذخیره فرهنگیان که با هدف سرمایه‌گذاری ذخایر اقتصادی فرهنگیان معزز تشکیل شده است در تقویت این انگیزه بی‌بدیل است.

بدین‌وسیله و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در بازار سرمایه و بنگاه‌های اقتصادی و با توجه به پیشنهاد مورخ ۲۶/۷/۱۳۹۵ هیأت مدیره محترم صندوق، جناب­عالی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب می‌نمایم.

شفاف‌سازی رویدادهای مالی و اطلاع­رسانی کامل از عملکرد صندوق به فرهنگیان عزیز، رعایت دقیق قوانین و مقررات به ویژه قانون تجارت و تلاش برای کاهش هزینه‌های اداری و چابک‌سازی سازمانی مورد تاکید می‌باشد.

توفیق روزافزون جناب‌عالی در انجام وظایف مندرج در اساسنامه صندوق با همراهی و همکاری سایر اعضای محترم هیأت مدیره و همکاران عزیز صندوق ذخیره را از خدوند منان مسئلت دارد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب