امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18100 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی موسسه اعتباری کوثر

خبرایران:مرکز جامع مانیتورینگ بازرسی موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر عیسی رضایی مدیر عامل ،فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل و معاونین و مدیران حوزه مرکزی موسسه افتتاح شد.
افتتاح مرکز جامع مانتیورینگ بازرسی موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی در این مراسم با اشاره به اهمیت مباحث کنترلی و نظارتی گفت: سیستم های کنترل داخلی در سازمانها به ویژه نهادهای مالی فرآیند نظارت دقیق و کنترل مستمر را محقق و از پیامدهای ناخوشایند احتمالی پیشگیری می کند.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: هدف از افتتاح سیستم مانیتورینگ بازرسی فراهم نمودن بستر لازم برای کنترل هوشمند، دقیق و همه جانبه و لحظه ای اتفاقات و فعالیت های روزانه مالی و عملکردی ستادها و شعب موسسه است.

نایب رییس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت الزامات مباحث نظارتی برای تمامی کارکنان اظهار داشت: این سیستم با رصد لحظه ای فعالیت های مالی و عملکردی برای سازمان این امکان را به وجود می آورد که بتواند کنترل، هدایت و مدیریت بهینه تری داشته باشد.

در این مراسم مسعود اعرابی معاون حسابرسی و بازرسی نیز گفت: مرکز مانیتورینگ جهت صیانت از کارکنان و جلوگیری از مشکلات احتمالی و کنترل و نظارت مستمر راه اندازی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب