امروز: سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/14]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18137 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تندیس ویژه کنفرانس ملی مهندسی سازه به یکی از کارکنان شرکت ملی پخش اهدا شد

خبرایران:مسعود رهبریان یزدی با ارایه مقاله ای با عنوان "نقش مدل سازی و اطلاعات ساختمان در طراحی و اجرای پایدار "، موفق به دریافت تندیس ویژه کنفرانس ملی مهندسی سازه شد.
تندیس ویژه کنفرانس ملی مهندسی سازه به یکی از کارکنان شرکت ملی پخش اهدا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، این کنفرانس با حضور پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه سراسر کشور و دانشجویان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد برگزار شد و مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی سازه های هیدرولیکی و مهندسی مدیریت ساخت از محورهای معرفی شده در این کنفرانس بوده است.
در این کنفرانس از بین مقالات ارایه شده، چهار مقاله در گرایش مهندسی سازه و دو مقاله در گرایش مدیریت ساخت توسط کمیته داوران به عنوان مقالات برتر انتخاب شد.
بر پایه این گزارش، بیش از ۵۰۰ مقاله در این کنفرانس بررسی شده که از بین مقالات ارایه شده در زمینه مهندسی مدیریت ساخت، مقاله مسعود رهبریان یزدی که در حال حاضر رییس امور پیمان های مدیریت مهندسی و طرح های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است، در رده مقالات برتر این کنفرانس معرفی شد و تندیس ویژه دریافت کرد.
بر این اساس، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران این حرکت علمی و افتخار کسب شده را به مسعود رهبریان یزدی و کلیه همکاران این شرکت تبریک گفته و برای این همکار ارزشمند آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند متعال مسئلت دارد.

950803- مسعود رهبریان یزدی - تندیس کنفرانس  4
950803- مسعود رهبریان یزدی - تندیس کنفرانس  3
950803- مسعود رهبریان یزدی - تندیس کنفرانس  2
950803- مسعود رهبریان یزدی - تندیس کنفرانس  1

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب