امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18190 تاریخ انتشار: شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازسوی مدیر کل میراث فرهنگ وصنایع دستی وگردشگری استان تهران؛

مديركل فرودگاه بین المللی مهرآباد تقدیر شد

خبرایران :خسرو آبادی مدیرکل سازمان ميراث فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان تهران ، با ارسال لوح تقدير از زحمات مديركل فرودگاه بین المللی مهرآباد قدرداني كرد.
مديركل فرودگاه بین المللی مهرآباد تقدیر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي فرودگاه بین المللی مهرآباد ؛  مدیرکل سازمان ميراث فرهنگي وصنایع دستی وگردشگری ، با ارسال لوح تقدير از زحمات مديركل فرودگاه قدرداني كرد.

در لوح سپاسِ خسرو ابادی ، خطاب به علی رستمی  آمده است:

مديركل محترم فرودگاه بین المللی مهرآباد

با سلام و احترام؛

توفیق خدمت به خلق و گام نهادن در مسیر خدمت رسانی که جنابعالی در قالب انجام وظیفه بر خود پسندیده اید   ، موهبتی بزرگ از جانب حق تعالی  و سزاوار  قدردانی می باشد. ، لذا بدینوسیله در سالی که مزین است به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل از تلاش ها و پی گیری های ارزشمند شما ارجمند گرامی در راستای ارتقا خدمات فرودگاهی و صیانت از حقوق شهروندی در فرودگاه مهرآباد که در نظر سنجی های خدماتی منجر به رضایت مندی 80%  مسافرین فرودگاهی گردیده است تقدیر و تشکر    می گردد.

امید است که همواره نظر لطف و رحمت الهی قرین زندگیتان بوده ، توفیق و سرفرازیتان را از درگاه خداوند  رحمان مسئلت می نمایم .

 


 
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب