امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 182 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وارد دهلی نو شد

خبرایران: یک هیات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی یکشنبه شب وارد دهلی نو شد و قرار است این هیات روز دوشنبه با مقامات هندی دیدار و گفت وگو کنند.
معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وارد دهلی نو شد

به گزارش خبرایران معاون ارزی بانک مرکزی کشورمان که در صدر هیاتی اقتصادی به هند سفر کرده قرار است با وزیران تجارت و دارایی،مقامات بانکی و بیمه ای و همچنین مقامات نفتی در این کشور دیدار و گفت وگو کند.

دیدار بامسوولان بانک های دولتی هند و گفت وگو بامسوولان اقتصادی این کشور درخصوص راه های توسعه روابط تجاری و اقتصادی فی مابین از جمله برنامه های سفر معاون بانک مرکزی کشورمان به هند عنوان شده است.

هیات اقتصادی ایران همچنین قرار است در سفر چهار روزه خود به هند، در دیدار با مقامات هندی درباره مسایل مربوط به گسترش روابط ایران و هند در حوزه های تجاری، پولی و بانکی گفتگو و تبادل نظر کند.

هیات هفت نفره اقتصادی ایران دراین سفر را که غلامعلی کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سرپرستی می کند ترکیبی از نمایندگان بانکی ، وزارت بازرگانی ، بهداشت و غیره تشکیل می دهد.

هند و ایران درحال حاضر بیش از 16 میلیارد دلار تجارت نفتی و غیر نفتی داشته و مقامات اقتصادی دوکشور درتلاش هستند تا با تسهیل مراودات مالی و پولی و استفاده از ظرفیت های فراوان اقتصادی بین دوکشورحجم مراودات تجاری و بازرگانی دوکشور ارتقا دهند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب