امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18222 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داوران بخش تجسمی «جایزه هنر و ادبیات محتشم» اعلام شد

خبرایران: سیدامیر سقراطی دبیر بخش تجسمی «جایزه هنر و ادبیات محتشم» داوران بخش هنرهای تجسمی این جایزه را معرفی کرد.
داوران بخش تجسمی «جایزه هنر و ادبیات محتشم» اعلام شد

 به گزارش خبرایران از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهارمین جایره هنر و ادبیات محتشم، سیدامیر سقراطی دبیر بخش تجسمی (به ترتیب حروف الفبا) ایرج اسکندری، صداقت جباری، ابراهیم حقیقی، سیدکمال طباطبایی، معصومه مظفری، سیدمجتبی موسوی و مسعود نجابتی را به عنوان داوران این بخش معرفی کرد.

سقراطی با بیان اینکه انتخاب اولیه آثار را به تنهایی انجام خواهد داد گفت: بعد از اینکه تعداد آثار به حد قابل قبولی رسید انتخاب و بازبینی اولیه آثار را آغاز خواهم کرد تا آثار بسیار ضعیف ابتدای کار از مرحله داوری خارج و باقی آثار برای داوران ارسال می شود تا وقت زیادی از داوران گرفته نشود.

دبیر بخش تجسمی جایزه هنر و ادبیات محتشم ادامه داد: آثار برای داوری دسته بندی خواهند شد چراکه هر یک از داوران در یک رشته تبحر بیشتری دارند و با این کار می خواهیم در هر رشته یکی از داوران سرپرست آن بخش شود تا روند داوری مسیر خوب و بدون اشتباهی را طی کند.

سقراطی افزود: داوری بخش تجسمی از روی عکس های ارسالی از سوی شرکت کنندگان صورت خواهد گرفت چراکه حجم آثار این بخش در ابعاد بزرگ و ارسال آن بسیار سخت است. بعد از انتخاب نهایی برگزیدگان باید اصل اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر بخش تجسمی یادآور شد: تعدادی از آثار برای نمایشگاه جشنواره انتخاب می شوند و سپس از میان آنها آثار برگزیده نیز معرفی خواهند شد.

چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم ششم آذرماه به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com   ارسال و در صورت بروز مشکل با شماره 88897415 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب