امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18228 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی صادق زاده اعلام کرد؛

مسوولان ورزش شهرداری تهران همواره برای من یک حامی بزرگ بودند/ سازمان ورزش شهرداری تهران چهره ورزشی این کلانشهر را متحول کرده است

خبرایران: علی صادق‌زاده قهرمان وزنه برداری کشورمان گفت: مسوولان ورزش شهرداری تهران همواره برای من یک حامی بزرگ بودند و من خود را مدیون ایشان می‌دانم.
مسوولان ورزش شهرداری تهران همواره برای من یک حامی بزرگ بودند/ سازمان ورزش شهرداری تهران چهره ورزشی این کلانشهر را متحول کرده است

علی صادق‌زاده در سال 1357 در  شهرری متولد شد و از 20 سال قبل به تشویق پدر و مادرش به ورزش وزنه برداری پرداخت و وی کارنامه زرینی در رقابت‌های وزنه‌برداری دارد؛ قهرمانی پایتخت‌های آسیا، قهرمانی مسابقات آسیایی و جهانی، مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانجو و مدال برنز پارالمپیک لندن از جمله موفقیت‌هایی است که صادق زاده در زندگی ورزشی خود کسب کرده است.

در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی و آزاد معلولان آسیا در سال 2013 موفق به کسب چهارمین مدال طلای ایران شد. وی با مهار وزنه 224 کیلوگرمی، نشان طلای آسیا را از آن خود کرد و در بخش رقابت‌های آزاد نیز با همین وزنه مدال نقره گرفت.

وی در خصوص برنامه های آتی خود گفت: بازی های جاکارتا را پیش رو دارم و البته اوج خواسته یک ورزشکار کسب مدال طلا است و امید دارم در این مسابقات نیز با دعای خیر مردم موفق به کسب عنوان قهرمانی شوم.

صادق‌زاده در ادامه از حمایت‌های رییس سازمان ورزش شهرداری تهران قدردانی کرد و افزود: مسوولان ورزش شهرداری همواره برای من یک حامی بزرگ بودند و من خود را مدیون ایشان می‌دانم. وی همچنین موفقیتهای خود را مدیون زحمات آسترکی و دل جوان مربیان زحمتکش خویش دانست و از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

قهرمان مسابقات آسیایی مالزی در حال حاضر وزنه برداری را کار اصلی خود می‌داند و در کنار ورزش به عنوان مدیر داخلی مجموعه ورزشی جوانه از مجموعه‌های تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران، نیز مشغول به‌کار است.

صادق‌زاده در پاسخ به این سوال که "چطور می توان نوجوانان و جوانان را به این رشته ورزشی ترغیب کرد؟"، گفت: از آنجایی که وزنه‌برداری ظرفیت همگانی شدن را ندارد خوب است سازمان ورزش به عنوان متولی ورزش همگانی در تهران، راهکارهایی بیابد تا جوانان و نوجوانان با این رشته ورزشی بیشتر آشنا شوند.

وی همچنین ورزش همگانی را پایه ورزش حرفه‌ای بیان کرد و گفت: اقدامات سازمان ورزش شهرداری تهران در سایه رویکردهای سنجیده شهردار محترم پایتخت، چهره ورزشی این کلانشهر را متحول کرده است.

به گفته وی، امروز درصد بالایی از شهروندان از امکانات ورزشی شهرداری به راحتی استفاده می‌کنند و ورزش مانند گذشته دور از دسترس نبوده بلکه سهل الوصول شده است.

مقام سوم پارالمپیک لندن، در ادامه به مقایسه امکانات مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران با مکان‌های ورزشی خصوصی پرداخت و افزود: بدون‌شک امکانات خوب و استانداردی برای تمرین و ورزش در مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران وجود دارد و توصیه می‌کنم شهروندان عزیز برای ورزش کردن به این مکان‌ها مراجعه کنند.

صادق زاده در پایان خواستار دعای تمام هموطنانش برای موفقیت در مسابقات آتی شد و گفت: امیدوارم با حمایت های مردم و مسوولان بار دیگر برای کشور افتخارآفرینی کنم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب