امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18238 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فتاح در دیدار با مدیرعامل بانک سپه مطرح کرد؛

بانک سپه در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همکاری موثری داشته/ مسئولان فاصله طبقاتی خود با محرومان را کاهش دهند

خبرایران: مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد دردیدار با محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه گفت:مسئولان نظام باید فاصله طبقاتی خود را با اقشار محروم جامعه کاهش دهند زیرا شکاف طبقاتی در جامعه بیشتر شده است.
بانک سپه در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همکاری موثری داشته/ مسئولان فاصله طبقاتی خود با محرومان را کاهش دهند

به گزارش خبرایران،مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد و محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه برای تسهیل در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان واجد شرایط دیدار و گفت و گو کردند.

مهندس سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این دیدار با بیان اینکه تعامل و همکاری های خوبی بین بانکهای عامل به ویژه بانک سپه برای خدمت به محرومان ایجاد شده است که نشان از اعتقادات مذهبی در رسیدگی به امور فقرا و محرومان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دارد، گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی منجر به کارآفرین شدن خانواده های تحت حمایت شده و در آنها عزت و غرور ایجاد کرده است.
مهندس فتاح افزود: بانک سپه در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد همواره همکاری موثری داشته به طوریکه در پنج سال گذشته مبلغ 183 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد 4 درصد به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است که این رقم منجر به ایجاد 22 هزار و 895 طرح اشتغالزایی و در نتیجه خوداتکایی نزدیک به یکهزار و 500 خانوار تحت حمایت شده است و در سال 94 مبلغ 630 میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه این بانک به مددجویان معرفی شده از طرف این نهاد پرداخت و در این ارتباط 5 هزار و 113 طرح اشتغال ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد دارای کمترین معوقات بانکی هستند و اقدام شایسته بانک سپه برای پرداخت تسهیلات به مددجویان همسو با اهداف دولت برای خروج از رکود و بیکاری و رونق اقتصادی در اجرای ابلاغ سیاستهای کلی نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی است.
رئیس کمیته امداد گفت: این نهاد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانک های عامل برای توانمندسازی و خودکفایی آنان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت پنج ساله ارائه می دهد و سقف تسهیلات برای هر فرد واجد شرایط 150 میلیون ریال است.

       

* تاکید بر تقویت تعاملات فی مابین کمیته امداد و بانک سپه
در ادامه این دیدار محمدکاظم چقازردی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه ضمن اشاره به تجارب و قدمت و ایفای نقش مطلوب بانک در عرصه های اقتصادی بویژه همراهی و پشتیبانی از سیاست های اقتصادی تولید محور و ارزش آفرین و توجه به رسالت اجتماعی بانک برای ارایه تسهیلات تعیین شده به مددجویان کمیته امداد عنوان کرد که ارایه خدمات به این عزیزان مایه مباهات و توفیق بانک است و اعتقاد داریم دعای این عزیزان که با گرفتن تسهیلات بانکی موفق به ایجاد کسب و کار می شوند در گشایش امور بانک موثر است. وی در ادامه به تقویت تعاملات فی مابین تاکید کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب