امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18245 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شگفتيهای آسمان به کودکان آموزش داده شد

خبرایران:بيش از 2 هزار کودک مقطع مهد کودک و پيش دبستان با حضور در مرکز علوم و ستاره شناسي تهران با شگفتيهاي آسمان آشنا شدند.
شگفتيهای آسمان به کودکان آموزش داده شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، اميرحسين چيذري مديرمرکز علوم و ستاره شناسي تهران با اعلام اين خبر اظهار کرد: از ابتداي سال جاري تا کنون بيش از 2 هزار کودک مقطع مهد کودک و پيش دبستان از اين مرکز بازديد کردند که در روزهاي پاياني مهرماه و اوايل آبانماه شاهد حضور پرشور و نشاط کودکان درسالنهاي علمي اين مرکز بوديم.

وي گفت:  بازديدهاي کودکان از سالن هاي کهکشان راه شيري، ترازوهاي فضايي، انرژي، نمايش ليزري، سينماي سه بعدي و رصدخانه انجام شد.

چيذري تصريح کرد: گردش و بازديد علمي يکي از روش‌هاي فعال تدريس و شيو‌ه‌اي مناسب براي يادگيري و ياددهي براي کودکان است و اين فرصت را در اختيار کودکان مي‌گذارد که از طريق مشاهده و انجام آزمايشها، تجربه علمي به دست آورند و مفاهيمي را که در کلاسهاي درسي خود درسالهاي آينده مورد بحث قرار مي‌گيرد بهتر در ذهن خود بپرورانند.

وي افزود: مرکز علوم و ستاره شناسي تهران داراي امکانات و فضاهاي علمي مختلف است و دانش آموزان و کودکان در مقاطع سني مختلف مي توانند همه روزه از اين مجموعه بازديد وبه کمک راهنمايي کارشناسان آزمايش هاي گوناگون را تجربه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب