امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18248 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند منطقه 22

خبرایران: اولین کمیته یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند با هدف ارتقاء کیفیت زندگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از برنامه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد انسجام در خدمات ارائه شده در منطقه 22 تشکیل شد.
یکپارچه سازی ارائه خدمات به خانواده های نیازمند منطقه 22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این جلسه اعضای کمیته راهکارها،پیشنهادات و اقدامات لازم در این خصوص را به منظور کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص در حوزه زنان ارائه نمودند.

خداوردی مشاوره شهردار در امور بانوان منطقه هدف اصلی این کمیته را جلوگیری از موازی کاری در فعالیت های منطقه و ارتقاء نحوه همکاری و تعامل ادارات ذیربط در ارائه خدمات به خانواده های نیازمند و یکپارچه سازی فعالیت ها برشمرد و افزود: این کمیته با توجه به الزام شهرداری تهران در برنامه 5 ساله مبنی بر حمایت از برنامه های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای رسیدگی به درخواست شهروندان نیازمند تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته در تلاش است تا با همکاری، همدلی و مساعدت اعضای کمیته، ضمن بررسی نیازهای شهروندان نیازمند با حفظ کرامت انسانی افراد، جهت یکپارچه سازی و جلوگیری از موازی کاری، نیازهای همکارانی را که واجد برخی شرایط خاص هستند، نیز بررسی کنند.

گفتنی است این جلسه که با حضور اعضای کمیته، محمدی معاونت منابع انسانی منطقه، شهرداران نواحی و برخی مسئولین در دفتر شهردار منطقه برگزار شد، ضمن ارائه دستورالعمل، اقدامات و اهداف کمیته، برخی پیشنهادات در دستور کار قرار گرفت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب