امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18300 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

زنده روح کرمانی، صمدیان و صافی داوران بخش عکس «جایزه هنر و ادبیات محتشم»

خبرایران :مسعود زنده روح کرمانی، سیف الله صمدیان و ابراهیم صافی بخش عکس "جایزه هنر و دبیات محتشم" را داوری می کنند.
زنده روح کرمانی، صمدیان و صافی داوران بخش عکس «جایزه هنر و ادبیات محتشم»

به گزارش خبرایران از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم، مسعود زنده روح کرمانی دبیر بخش عکس "جایزه هنر و ادبیات محتشم" در کنار سیف الله صمدیان و ابراهیم صافی آثار بخش عکس را داوری خواهند کرد.

زنده روح کرمانی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد آثار رسیده به دبیرخانه قابل قبول بوده است گفت: جایزه هنر و ادبیات محتشم در سه دوره گذشته به تمام تعهدات خود عمل کرده و به همین دلیل مورد وسوق هنرمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم این اقدام نوپا که از سوی معاونت هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته ادامه دار باشد و در هر دوره نیز گسترش یابد.

دبیر بخش عکس جایزه هنر و ادبیات محتشم تاکید کرد: بعد از داوری، تعدادی از آثار به نمایشگاه این جشنواره راه می یابند و 10 نفر برگزیده نهایی در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

زنده روح کرمانی با بیان راهکار مناسب تر برای افزایش تعداد آثار در جشنواره ها توضیح داد: می توان زمان اعلام فراخوان جشنواره ها را بیشتر کرد تا هنرمندان بتوانند در مدت زمان بیشتری به خلق ایده و اثر بپردازند تا در نهایت نتایج بهتری را در تمام جشنواره ها شاهد باشیم.

چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم ششم آذرماه به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال و در صورت بروز مشکل با شماره 88897415 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب