امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18305 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شدند

خبرایران :طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری سال 95 این دانشگاه منصوب شدند.
اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شدند

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، براساس این حکم دکتر امید بزرگ حداد سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به سمت رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری سال 95 این دانشگاه منصوب شد.

همچنین نائب رئیس، دبیر، مسئول دبیرخانه و سایر اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز منصوب شده اند.

در متن حکم انتصاب اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آمده است:

احتراما، بر اساس ماده 6 شیوه‌نامه برگزاری هفته پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس/ نایب رییس/ دبیر و عضو ستاد هفته پژوهش و فناوری دانشگاه تعیین می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و براساس مفاد شیوه نامه مذکور در انجام وظایف محوله، به خصوص اجرای برنامه‌های گرامیداشت این هفته با هماهنگی سایر دستگاهها، صنایع مختلف، بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیتهای موجود و ایجاد هم‌افزایی بین مراکز آموزش علمی کاربردی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است: هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 24 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب