امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18306 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیست و هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

خبرایران :بیست و هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور دکتر محمدحسین امید سرپرست دانشگاه و دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
بیست و هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه گفت: فعالیت های فرهنگی باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد تا از اثر بخشی لازم برخوردار شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای فعالیت های فرهنگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی وجود ندارد، افزود: فعالیت های فرهنگی این دانشگاه باید براساس یک روش و الگوی دقیق طرح ریزی و برنامه ریزی شده باشد تا به اهداف مشخص منتج شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های این دانشگاه باید براساس برنامه های مصوب در شورای فرهنگی باشد.

دکتر امید دادن هویت واحد، ایجاد یکپارچگی به حرکت ها و فعالیت های دانشجویان را از بزرگترین وظایف فرهنگی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری موفق جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: باید در عرصه فرهنگی دانشجویان را در یک مسیر دقیق دور یکدیگر جمع کنیم.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در این دانشگاه باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بتوان از راه دور کارهای فرهنگی را رصد، هدایت و راهبری کرد.

دکتر امید تاکید کرد: از مراکزی که فعالیت شاخص در راستای اهداف دانشگاه در حوزه فرهنگی انجام دهند حمایت مالی صورت می گیرد.

دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه گفت: برنامه های فرهنگی در دانشگاه با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌ افزایی تدوین و اجرا می شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و حوزه ستادی وظیفه برنامه ریزی، بودجه‌ریزی و نظارت را انجام می دهند و اجرای برنامه ها برعهده واحدهای استانی و مراکز است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: شرح وظایف مربوط به دفاتر چهارگانه براساس ماموریت های جدید آماده و ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این جلسه ضمن اظهار رضایت از فعالیت های فرهنگی دانشگاه گفت: برنامه‌های فرهنگی براساس شرایط و ماموریت‌های دانشگاه برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری کرسی های آزاداندیشی را از برنامه های موفق و اثرگذار فرهنگی عنوان کرد و افزود: این برنامه ها باید متناسب با نیاز مخاطبان و دانشجویان در دانشگاه توسعه یابد.

دکتر حسن زاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار فرهنگی عمیق، ماندگار و اثربخش به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انجام برنامه­های مرتبط با این موضوع تأکید کرد.

در ادامه مهندس دارابی سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: برنامه­ریزی فرهنگی در دانشگاه به صورتی انجام گرفته که بهره­برداری حداکثری از ظرفیت انجمن­های علمی، کانون­های فرهنگی، مسابقات فرهنگی، نشریات دانشجویی و اردوهای دانشجویی در جهت فراگیر نمودن فرهنگ مهارتی در دانشگاه صورت پذیرد.

وی افزود: بحث نظارت و ارزیابی فرهنگی بصورت مستمر صورت گرفته است و سامانه جامعی توسط دفتر امور فرهنگی بدین منظور طراحی و آماده شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب