امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18310 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس برگزار می کند؛

برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع «مقاومت و رسانه» در نمایشگاه مطبوعات

خبرایران: برنامه نشست‌های تخصصی و تجلیل از پیشکسوتان مقاومت توسط «انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس» در «غرفه رسانه و مقاومت» نمایشگاه مطبوعات اعلام شد.
برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع «مقاومت و رسانه» در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و ستاد خبری انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام زکریایی عضو شورای مرکزی «انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس» با اعلام این خبر به ایسنا توضیح داد: این نشست‌ها از روز شنبه پانزدهم آبان‌ماه با برنامه «عصر شهید جان بزرگی» آغاز خواهد شد و قرار است سیدعباس میرهاشمی،محمدصادق جان‌بزرگی و سعید علامیان میهمانان این برنامه باشند.

وی افزود: روز یکشنبه 16 آبان نیز نشست «عصر تبلیغات جنگ» با حضور سرداران،روغنی‌ها،اثباتی،مزینانی و باقرزاده برگزار خواهد شد. هفدهم آبان نیز نشست «عصر پلاک 8 » میزبان چند تن از یادگاران دفاع‌مقدس از جمله گلعلی بابایی خواهد بود.

حجت‌الاسلام زکریایی ادامه داد: در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات هم «عصر شهید شاهچراغی» با حضور و سخنرانی مهدی نصیری،حجت‌الاسلام معلی،دکتر ملکیان و حجت‌الاسلام تقوی برپا خواهد شد. عنوان آخرین نشست این انجمن هم،«عصر مدافعین حرم» نام دارد.در این نشست  سرداران کمیل و حق‌طلب حضور خواهند داشت. کارشناسی و اجرای این نشست‌ها هم بر عهده این جانب گذاشته شده است.

در هر یک از این نشست‌ها پیشکسوتان حاضر در دوران دفاع‌مقدس،خانواده‌های شهدا و فعالان حوزه مقاومت تجلیل خواهند شد.

 

 ويژه برنامه هاي عصرهاي پايداري

به اطلاع مي رساند ، به همت معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وانجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس،از سري  ويژه برنامه هاي عصرپايداري ؛بزرگداشت عكاس و خبرنگار شهيد سعيد جان بزرگي،روزشنبه ٩٥/٨/١٥ ازساعت ١٦ الي ١٧ در تالار گفت و گو جنب راهروي ٢٢/بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات واقع در مصلي امام خميني (ره) باحضور نويسندگان، روزنامه نگاران و همسنگران شهيد برگزار مي شود.از شما عزيز فرهيخته دعوت مي شود ضمن بازديد از غرفه انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس واقع در طبقه همكف انتهاي شبستان راهروي ٢٦ ،غرفه٦٧١در اين مراسم نيز شركت فرماييد.

لازم به ذكر است برنامه روزهاي ديگر متعاقبا اعلام مي گردد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب