امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18315 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

صدور مفاصا حساب نوسازي به دفاتر واگذار مي شود

خبرایران :با هدف توسعه خدمات الکترونيکي و افزايش خدمات رساني به شهروندان شمال تهران، صدور مفاصاحساب نوسازي به دفاتر خدمات الکترونيکي منطقه واگذار مي شود.
صدور مفاصا حساب نوسازي به دفاتر واگذار مي شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه يک ، حسن مشيدي رئيس اداره درآمد و نوسازي شهرداري اين منطقه در جلسه اي که با نمايندگان دفاتر خدمات الکترونيک منطقه يک برگزار شد ضمن بيان خبر فوق اظهار کرد : صدور مفاصا حساب نوسازي به طور کامل به دفاتر خدمات الکترونيکي اين منطقه واگذار مي شود.

وي افزود : در بازديد هاي دوره ايي که از برخي دفاتر خدمات سطح منطقه انجام شد مسائل و مشکلات پيش روي صدور مفاصا حساب با نمايندگان دفاتر خدمات الکترونيک بررسي و در خصوص راهکارهاي تسريع صدور مفاصا حساب تبادل نظر شد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: در اين جلسه از تمام نمايندگان دفاتر خدمات الکترونيک خواسته شد کليه مدارک صدور مفاصا را مطابق مصوبات و بخشنامه هاي اداره کل تشخيص و وصول درآمد کنترل و از روش واحدي در صدور مفاصا حساب پيروي نمايند و در جهت بهبود خدمات رساني به شهروندان اقدام به اطلاع رساني و تبليغات محيطي در سطح محلات نمايند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب