امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18317 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آینده نزدیک اتفاق می افتد؛

بهره برداری 17پروژه ابنیه در منطقه 15

خبرایران :معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از بهره برداری از 17 پروژه ابنیه شامل مجموعه های ورزشی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد
بهره برداری 17پروژه ابنیه در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس عیرضا حلاجیان با اعلام مطلب فوق افزود: توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی شامل مجموعه های ورزشی مینابی، اتابک، رضویه و سکوی باباخانی از جمله پروژه های ورزشی است که آماده بهره برداری می شود.

وی در ادامه به احداث چهار مجموعه استخر و سونا در محله های قیامدشت ، خاورشهر، کیانشهر و افسریه جنوبی منطقه اشاره کرد و افزود: این مجموعه ها بین 90 تا 100 درصد پیشرفت داشته است.

معاون فنی و عمران منطقه یادآور شد: بهره برداری از این 8 مجموعه بالغ بر 13 هزار مترمربع به سرانه های ورزشی منطقه افزوده می شود.

مهندس حلاجیان خاطر نشان کرد: در این راستا همچنین سه سرای محله در محلات ابوذر، خاور شهر و مسعودیه به مجموع مساحت 3100 متر مربع احداث شده که پیشرفت فیزیکی همه آنها 100 درصد است .

وی یادآور شد: از دیگر پروژه های منطقه می توان به توسعه و تجهيز مدد سرای خاوران ، ساختمان اداری پارک ها، سرویس بهداشتی LSF، سوله بحران مسعودیه و ... اشاره کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب