امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18319 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از روز یکشنبه 16 آبان ماه به مدت 17 شب؛

نمایش«به خاطر پدرم» در سالن خسرو شکیبایی سه نقطه به روی صحنه می رود

خبرایران:نمایش«به خاطر پدرم» با نویسندگی،طراحی و کارگردانی سعید کاظمی از ساعت 20 روز یکشنبه 16 آبان ماه جاری به مدت 17 شب در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود.
نمایش«به خاطر پدرم» در سالن خسرو شکیبایی سه نقطه به روی صحنه می رود

به گزارش خبرایران از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه  داستان نمایش به خاطر پدرم درباره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند، تضاد رفتاری این دو باعث می شود که رابطه ای کاملا سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می دهد هر دویشان به درک جدیدی از هم می رسند، پسر در پی آنست که با انجام کاری که پدرش به آن علاقه مند است خوشحالی او را بببیند.

برپایه این گزارش عواملی که در اجرای نمایش به خاطر پدرم همکاری داشته اند عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید کاظمی، بازیگران: امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان، دستیار کارگردان: سودابه غفاری، موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی، منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی. روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا الماسیان طهرانی) اطلاع رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

اضافه می شود: نمایش به خاطر پدرم با مدت زمان 45 دقیقه و بهای بلیت 15 هزارتومان تا پنچم آذرماه همه روزه در تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود و علاقه مندان برای دیدن نمایش می توانند از پایگاه خرید بلیت نمایش تیوال  www.tiwall.com و یا شماره تلفن : 09351790323 نسبت به رزرو و خرید بلیت به خاطر پدرم اقدام کنند.

پایگاه رسمی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه : www.3-noghte.com

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب