امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18321 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهدی ماهانی بازیگر طاقباز شد

خبرایران :مهدی ماهانی بعنوان بازیگر نقش اصلی فیلم طاقباز معرفی شد
مهدی ماهانی بازیگر طاقباز شد

به گزارش خبرایران از مشاور رسانه ای فیلم، طاقباز به کارگردانی شهرام اسد زاده بزودی در تهران کلید می خورد و مهدی ماهانی از بازیگران سینما و تلویزیون عهده دار نقش اصلی مرد این فیلم خواهد بود.

ماهانی  که به تازگی بازی در فیلم سینمایی گشت ارشاد2 را به پایان رسانده است چندی پیش مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت و در این فیلم که به روش فیلم پلان  ساخته می شود بدون توقف ایفاگر نقش یک معتاد دچار  توهمات ناشی از مصرف مواد مخدرخواهد بود .

گفتنی است بازیگران طاقباز روزهای پایانی دورخوانی را سپری می کنند و فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است . درخلاصه داستان فیلم آمده است؛ شاهرخ درمقطعی از زندگي خود پيوسته در تشخيص دنياي واقعي و توهمات معلق است  و باعث بروز اتفاقات غير قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش مي شود.

طاقباز  در لوكيشن هاي داخلي و خارجي با رفت و برگشت به گذشته و آينده ساخت خواهد شد و به همين دليل كار براي تصوير بردار، بازيگران، طراح صحنه و طراح لباس بسيار سخت و طاقت فرسا خواهد بود٠

انتهای خیابان هشتم، آسپرین، هیس دخترها فریاد نمی زنند،خیابان بیست و چهارم،چهارانگشتی،دلنوازان، آرام می گیریم و .... از جمله آثاری هستند که این بازیگر در آنها حضور داشته است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب