امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18339 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همز‌مان با مراسم اختتامیه؛

کتاب اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشواریی منتشر می‌شود

خبرایران:کتاب «از آن زنان اساطیری» منتخب اشعار شاعران دومین و سومین اشکواره شعر بانوان عاشورایی همزمان با مراسم اختتامیه چهارمین دوره منتشر و توزیع می‌شود.
کتاب اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشواریی منتشر می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی، این کتاب منتخب آثار رسیده به دبیرخانه دومین و سومین اشکواره شعر بانوان عاشورایی است و در مجموع 52 قطعه شعر را در قالب‌های مختلف در خود جای داده است.

«نذر حضرت زینب سلام‌الله‌علیها سروده زهرا شعبانی»، «ردیف اول اعزامی سروده شبنم فرضی‌زاده»، «بسم‌رب‌العشق سروده شکیبا غفاریان»، «زیباترین کلام رسا در مدار عشق سروده نغمه مستشارنظامی»، «هوالجمیل سروده راضیه رجایی»، «تقدیم به مادرانی که هنوز چشم به راه یوسفشان هستند سروده مریم سقلاطونی»، «بدرقه سروده لعیا محمدی»، «بوی پدر سروده عفت نظری»، «جوشانده‌های بی‌اثر سروده فریبا قیومی‌زاده» و... از جمله آثار منتشر شده در این کتاب است که در 110 صفحه منتشر می‌شود.

تعداد آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی، 600 اثر است که از سوی 522 شاعر به دبیرخانه ارسال شده است. سهم بانوان شاعره در این اشکوراه 317 نفر و  آقایان شاعر 205 نفر است.

در این اشکواره دکتر علیرضا قزوه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، فرحروز فاتحی به عنوان دبیر و قادر طراوت‌پور به عنوان دبیر علمی فعالیت دارند.

چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی به همت «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و... روز پنج‌شنبه 20 آبان ماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب