امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18379 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با رأی دانش آموزان در هجدهمین دوره انتخابات صورت گرفت؛

انتخاب 450 شهردار مدرسه در تهران و شهر ری

خبرایران: هجدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه طی مراسمی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، مدیر آموزش و پرورش و مدیران شهری منطقه 11 در دبیرستان شهید کدخدایی این منطقه کلید خورد و همزمان در سراسر تهران و دو ناحیه شهر ری برای انتخاب 450 شهردار مدرسه برگزار شد.
انتخاب 450 شهردار مدرسه در تهران و شهر ری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، هجدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه امروز در تهران و شهر ری به همت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و با همکاری آموزش و پرورش استان تهران کلید خورد که 250 هزار دانش آموز با رأی خود،450 شهردار مدرسه را انتخاب می کنند.

هجدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه با حضور مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمد روشنی اداره کل آموزش های شهروندی، نظریان رییس آموزش و پرورش منطقه 11، محمدی قائم مقام شهردار منطقه 11، سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 شهرداری تهران، ساکت معاون اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری، معلمین و دانش آموزان در دبیرستان شهید کدخدایی این منطقه برگزار شد.

طی این مراسم عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در فضایی صمیمانه در جمع دانش آموزان ضمن بیان خاطرات و توصیه به نوجوانان، به تشریح طرح شهردار مدرسه پرداخت و همکاری دانش آموزان در اجرای این طرح و پیگیری مطالباتشان از شهرداران مدارس را خواستار شد.

همچنین جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 طی سخنانی با اشاره به شعار "از پاکیزگی مدرسه تا پاسبانی زمین" تاکید کرد: امروزه حفظ محیط زیست یک ضرورت عقلانی، دینی، فرهنگی و اخلاقی ماست و همه دانش آموزان باید در راستای تحقق این شعار که هم راستا با شعار "آسمان آبی، زمین پاک" شهرداری تهران است؛ تلاش کنند.

وی با اشاره به طرح شهردار مدرسه اظهار داشت: شما در طرح شهردار مدرسه توانمندی های خود را عرضه می کنید و برای مدیر شدن و پذیرش مسئولیت در آینده کاری خود آماده می شوید و به تحقق شعار آسمان آبی زمین پاک کمک می کنید.

در ادامه مراسم نیز کاندیداهای شهردار مدرسه به معرفی خود پرداختند و سپس با اجرای مراسم رأی گیری، دانش آموزان مدرسه شهید کدخدایی، شهرداران خود را انتخاب کردند.

گفتنی است: هجدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در 450 مدرسه شهر تهران و نواحی 1 و دو شهر ری برگزار می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب