امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18387 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون اجتماعی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور؛

شرط رسیدن به موفقیت در کمپین مشارکت مردم است

خبرایران :سید محمد هادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور گفت: باید مردم را در زمینه مشکلات محیط زیستی شهر تهران حساس کنیم.
شرط رسیدن به موفقیت در کمپین مشارکت مردم است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران سید محمد هادی ایازی با اشاره به اینکه کمپین محیط زیست شهری مانند کمپین شهروند سالم می تواند خروجی تاثیر گذاری داشته باشد، ادامه داد: کمپین شهروند سالم در حوزه سلامت دغدغه های زیادی برای مردم ایجاد کرده بود بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که این کمپین ها با اقدامات ساده می توان موضوع های مختلف را با جدیت در جامعه دنبال کنند.

معاون اجتماعی  وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور با تاکید بر اینکه بسیاری از مسائل ابتدایی در کمپین‌های برگزار شده می‌تواند در سلامت مردم تاثیرگذار باشد، گفت: کمپین محیط زیست شهری و شهر تازه برای ما حائز اهمیت است چراکه مسئله آلودگی هوا یکی از دغدغه های جدی در شهر تهران محسوب می شود.

ایازی به مسئله تنوع زیستی، خاک، آب و هوا اشاره کرد و گفت:  بسیاری از اتفاقات رخ داده در شهر تهران دست‌خوش عدم اطلاعات صحیح است به همین دلیل باید مردم را در این زمینه حساس کنیم.

وی با بیان اینکه کمپین محیط زیست شهری حامی پیام های مهمی به مردم است، افزود: شهر تهران 10 میلیون جمعیت و تعداد قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت دارد به همین دلیل باید به دنبال راهکاری برای حل مشکلات شهر تهران باشیم.

معاون اجتماعی  وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور با تاکید بر اینکه شرط رسیدن به موفقیت در کمپین ها مشارکت خود مردم است،ادامه داد: بدون تردید هیچ فعالیتی بدون مشارکت شهروندان به سرانجام نمی‌رسد.

ایازی به مشارکت دولت مردان در حل مشکلات محیط زیستی اشاره کرد و افزود: اگر مردم مطالبه گر محیط زیستی سالم شوند می توان مشکلات شهر تهران را کاهش داد.

وی با بیان اینکه 300 هزار خودروی کاربراتوری در شهر تهران در حال تردد است، گفت: این خودروها بخش عمده‌ای از آلودگی شهر تهران را ایجاد می کنند به همین دلیل باید به دنبال خروج این خودروها از چرخه حمل و نقل باشیم.

به گفته معاون اموراجتماعی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی این کمپین ها  با گرد هم جمع کردن نهادهای مختلف به دنبال انتقال پیام های مناسب جهت حل و کاهش مشکلات موجود شهر تهران است.

ایازی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران با اکران کارهای هنری در سطح شهر اقدامات موثری برای حل مشکلات شهری انجام داده است، گفت: بدون شک این پیام ها بر روی مخاطب تاثیر گذار خواهد بود.

گفتنی است آثار منتخب کمپین محیط زیست شهری که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران  و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار می‌شود، 11 آذرماه در سطح شهر اکران خواهد شد.

 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب