امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1839 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی راهنمایی و رانندگی

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور که از امروز تا جمعه در محورهای مواصلاتی کشور اعمال می‌شود را اعلام کرد.
محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
به گزارش خبرایران، سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در گفتگو با فارس، محدودیت‌های ترافیکی انتهای هفته‌جاری را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت که از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 21 بهمن در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع اعلام شده است، تا ساعت 24  روز جمعه 25 بهمن ادامه دارد.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه  از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 12 تا 24  چهارشنبه 23 بهمن و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 24، 25 از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 18 روز جمعه از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع می‌باشد.

تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 جمعه از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب