امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18414 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت نام 140 استارتاپ در سه روز برای حضور در نمایشگاه الکامپ 22

خبرایران:140 کسب و کار نوپا در مدت سه روز برای حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم ثبت نام کردند.
ثبت نام 140 استارتاپ در سه روز برای حضور در نمایشگاه الکامپ 22
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و دوم با اعلام این خبر، گفت: با گذشت تنها سه روز از آغاز ثبت نام استارتاپ ها جهت حضور در نمایشگاه الکامپ 2016 بیش از 140 کسب و کار نوپا اعلام آمادگی کردند. سال جاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور زمینه حضور 150 استارتاپ در نمایشگاه الکامپ را فراهم کرده است. این  استقبال چشمگیر کسب و کارهای نوپا طی سه روز گذشته با توجه به حضور 80 استارتاپ با حمایت سازمان در الکامپ سال گذشته دور از انتظار نبود و پیش بینی میشود این آمار در روزهای آینده رشد چند برابری داشته باشد.
سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از کسب و کارهای نوپا که علاوه بر داشتن ویژگی نوآورانه و فناورانه از تاریخ فعالیتشان نیز کمتر سه سال گذشته باشد در این دوره از نمایشگاه الکامپ حمایت میکند.
بحری با اشاره به اختصاص سالن مجزا به استارتاپها در الکامپ، گفت: ایجاد فضای اعتماد به استارتاپ ها  در جهت رونق اقتصادی آن‌ها مهم‌ترین حمایت است ضمن اینکه در سال گذشته با تبلیغات و حمایت انجام‌شده تمام مسئولان دولتی و خصوصی از این سالن بازدید کردند که در جذب حمایت جانبی برای کسب‌وکارهای نوپا حاضر در نمایشگاه تاثیر به سزایی داشت. 
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در روزهای 25 تا 28 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب