امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18430 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خشم بی‌سابقه مسی پس از شکست برابر یاران نیمار

خبرایران:این بدترین روزهای من در تیم ملی است. شرایط بسیار مزخرف است و اگر آن را تغییر ندهیم، اوضاع بدتر نیز خواهد شد.
خشم بی‌سابقه مسی پس از شکست برابر یاران نیمار

به گزارش خبرایران، آرژانتین نه با مسی و نه بدون مسی نمی تواند بازی های درخشان سابقش را تکرار کند. آلبی سلسته بامداد امروز در زمین برزیل با شکست 3-0 تحقیر شد تا کار صعودش به جام جهانی دشوارتر از قبل شود.

آلبی سلسته در یکی از ضعیف ترین بازی های تاریخ خود و در حالی که مسی را نیز در اختیار داشت، در بلوهوریزونته با سه گل مغلوب برزیل شد. آرژانتین حالا با 16 امتیاز در رده ششم جدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و برای صعود باید در 7 بازی باقیمانده حداقل 15 امتیاز کسب کند

پس از پایان بازی با برزیل، مسی که بسیار عصبانی بود پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و گفت: «در چند بازی گذشته، نتایج بدی گرفته بودیم و با روحیه ای نامناسب به مصاف برزیل رفتیم. شرایط روحی تیم به گونه ای است که وقتی گل دریافت می کنیم، به سختی می توانیم واکنش نشان دهیم.

خودمان خیلی خوب می دانیم که چقدر بد بازی می کنیم و چه شرایطی بر تیم حکمفرماست. همه دیدید که جریان بازی چگونه بود. احمق نیستیم و اولین منتقد خودمان هستیم. می دانیم که با ادامه این روند، نمی توانیم از پس کلمبیا بر  بیاییم (بازی بعدی).

 از این نتیجه و شکل بازی بسیار عصبانی هستم. خیلی بد بازی کردیم و اصلا نمی دانستیم که در زمین چه باید بکنیم تا گل های خورده را جبران کنیم.

کنترل بازی را از دست داده بودیم. تا قبل از گل اول، بازی تقریبا متعادل بود؛ اما به خصوص بعد از خوردن گل دوم، همه چیز به هم ریخت. بی نظم شدیم و به برزیل اجازه دادیم بر بازی مسلط شود. فضاهای خالی زیادی به بازیکنان تکنیکی و سریع حریف دادیم. حالا باید به بازی با کلمبیا فکر کنیم. در وضعیت مزخرفی هستیم و باید آن را به سرعت تغییر دهیم؛ در غیر این صورت اوضاع بدتر نیز خواهد شد.

این بدترین مقطع تیم ملی است که تاکنون تجربه کرده ام. می دانیم که اگر خوب بازی کنیم، رسیدن به پیروزی ساده خواهد بود پس الان باید متحدتر از همیشه باشیم و سعی کنیم همه بازی های باقیمانده را پیروز شویم.

حالا به حمایت مردم بیش از همیشه نیاز داریم. بازی قبلی که میزبان بودیم را از خانه تماشا کردم و دیدم که مردم کوردوبا بازیکنان را هو می کردند. این درست نیست و بدترین اتفاق برای تیم ملی است.

از مردم "سن خوان" در بازی با کلمبیا انتظار حمایت دارم. راه درست خروج از بحران همین است. باید احساس کنیم که در خانه بازی داریم.

می دانم که نتایج بد ما مردم آرژانتین را خسته کرده است. همه می خواهیم که به جام جهانی برویم پس باید سرمان را بلند کرده و رو به جلو نگاه کنیم و در این راه به پشتیبانی همه آرژانتینی ها نیاز داریم.»

مسی همچنین به دفاع از ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید آرژانتین پرداخت و گفت: «او تازه به تیم ملی آمده و باید به او زمان داد. وقتی پیروز نمی شویم، انتقاد کردن از مربی ساده است ولی شکست تنها به مربی ارتباط ندارد و همه مسئول هستیم.

حالا وقت گله و شکایت از مربی نیست. همه باید متحد باشیم. اگر کلمبیا را ببریم، بار دیگر شانس صعود ما قوت می گیرد. می دانم همه آرژانتینی ها به خاطر این باخت عصبانی هستند. همه ما چنین شرایطی داریم ولی با اتحاد از این وضعیت بیرون می آییم.»

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب