امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18436 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ناظرین شهر در حوزه خدمات شهری آموزش دیدند

خبرایران:با هدف توسعه و تعمیق نظارت همگانی و افزایش مشارکت شهروندی، آموزش تخصصي ناظرين 1888 پهنه شمال بين مناطق1، 3، 6 و 7 درحوزه ي خدمات شهری و محیط زیست،در شهرداری منطقه یک برگزارشد.
ناظرین شهر در حوزه خدمات شهری آموزش دیدند

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يک ، سینا فرنوس رییس سامانه نظارت همگانی  1888 شهرداری منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در این جلسه طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید، فعالیت ادارات زیباسازی، مسیلها وقنوات، خدمات شهری، ساماندهی و اداره بازیافت و نحوه فعالیت کانکس های مستقر در سطح منطقه، عملکردسدمعبر، نحوه آبیاری درختان با توجه به تنوع اقلیمی آن، نحوه پاکسازی برچسب های تبلیغاتی، کمیسیون باغات و قطع درختان برای ناظرین تشریح شد تا ناظرین با طرح ها و فعالیت های این حوزه آشناشوند و بتوانند پیام های کیفی تر ارائه نمایند.
وی گفت : در سال گذشته بیش از 92 درصد از پیام های ثبت شده توسط ناظرین به اجرا رسید که بالغ بر 3 هزار پیام بود و این نشانگر آشنایی و مشارکت ناظرین به وظایف است .
فرشید گودرز جانشین رییس آموزش ناظرین سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران نیز در این جلسه ناظرین پهنه شمال را با  اهداف تأسيس سامانه ،نحوه همکاري ناظرين باسامانه،شرح وظايف ناظرين،نحوه رسيدگي به پيامهاي آنها،تفاوت پيامهاي فوريتي ونظارتي و... آشنا نمود و از راه اندازي آموزش مجازي درسايت 1888 خبر داد.
وی گفت: برای کسانی که علاقمند هستند به عنوان ناظر افتخاری در شهرداری فعالیت کنند آموزش مجازی در سایت شهرداری تهران ، سامانه نظارت همگانی1888 راه اندازی شده است و می توانند از طریق این سامانه با نحوه ثبت پیام ها و اصول اصلی  ارائه پیام ها آشنا شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب