امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18484 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نصراله آبادیان اعلام کرد؛

فاز اول لاین کندرو بزرگراه نواب تا پایان بهمن ماه افتتاح می شود

خبرایران : شهردار منطقه 11 تهران گفت: پروژه لاین کند رو بزرگراه نواب بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است وتا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
فاز اول لاین کندرو بزرگراه نواب تا پایان بهمن ماه افتتاح می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11،نصراله آبادیان ضمن بیان این مطلب در ارتباط با اهداف پروژه کندرو نواب گفت: با توجه به حجم ترافیک محدوده جنوب به شمال بزرگراه نواب و نیاز به دسترسی بهتر به خروجی های بزرگراه ، فاز اول لاین کندرو  نواب به طول 400 متر  رمپ و لوپ حد فاصل اسکندی تا پل قزوین با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دست اجرا است.

وی همچنین از پروژه ساماندهی ترافیک پل حق شناس خبر داد و در ارتباط با فاز دوم این پروژه خاطر نشان کرد: فاز دوم پروژه کندرو نواب با هدف ساماندهی ترافیک پل حق شناس،از میدان حق شناس آغاز و تا خیابان راه پیما به طول 800 متر ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 11 ابراز امیدواری کرد که با احداث کندرو جنوب به شمال نواب از حجم ترافیک این بزرگراه کاسته شود و دسترسی مطلوب تری به معابر متقاطع با بزرگراه نواب برای شهروندان فراهم شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب