امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18542 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام؛

ارسال بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جایزه محتشم/ داوری آثار از فردا 26 آبان آغاز می شود

خبرایران: محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه بعد از انتشار عمومی فراخوان چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم خوشبختانه استقبال خوبی از این جشنواره هنری شده است گفت: بیش از هزار اثر به دبیرخانه جایزه محتشم ارسال شده است
ارسال بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جایزه محتشم/ داوری آثار از فردا 26 آبان آغاز می شود

به گزارش خبرایران ازستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم، محمدحسین اسماعیلی افزود: امروز تقاضایی مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار داشتیم که به دلیل فرصت محدود تا زمان برگزاری نمایشگاه و آیین اختتامیه این امر امکانپذیر نیست و هنرمندان تا پایان امروز مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از روز چهارشنبه (26 آبان ماه) داوری بخش عکس، روز پنجشنبه (27 آبان ماه) داوری بخش تجسمی و روز شنبه (29 آبان ماه) داوری بخش شعر آغاز و آثاری که قرار است به نمایشگاه راه پیدا کنند انتخاب میشوند.

وی گفت: 80 اثر در بخش تجسمی و 40 اثر در بخش عکس به نمایشگاه راه پیدا می کنند که از اول آذرماه از ساعت 10 تا 19 نمایشگاه در برج میلاد برپا و بازدید برای عموم آزاد است. اختتامیه جایزه محتشم روز ششم آذرماه برگزار و برگزیده ها در بخش های مختلف معرفی خواهند شد.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین فردا 26 مردادماه نخستین نشست جایزه محتشم با عنوان موسیقی عاشورایی به همراه نقد و بررسی و رونمایی از کتاب "نوحه نواحی" اثر متین رضوانی پور در خانه اندیشمندان علوم انسانی از ساعت 15 تا 17 برگزار میشود.

چهارمین جایزه هنر و ادبیات محتشم ششم آذرماه به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال و در صورت بروز مشکل با شماره 88897415 تماس حاصل فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب